memebuy23buy

m20b25 alkaa pitämään kalinaa 3000rpm->

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemaristi
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2002
    • 240
    • Kaarina

    #16
    Originally posted by ////3
    Juu ei tuohon saa menemään noin paljoa vaikka vaihtaisi kampiakselin, joka voi mennä herkästi vaihtoon jos siihen pääsee tulemaan naarmuja taikka menemään alikokoon, akselin uudelleen nitraus 400€ käytettyjä jotka ovat kuosissa saa kyllä edullisemmin
    Tosta sais 15€:lla :

    Comment

    • wj
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 3253
      • Järvenpää

      #17
      Originally posted by Jääkarhu
      Ai miksi justii 5-6 pytyn???? Miksei muiden???

      Ja ei siihen ny hetikää 700€ mee, ei ees puolia tuosta. KK-laakerisarja maksaa n. 40€, runkolaakerisarja vajaan 100€. Ja jos ei itse vaihda, korjaamollakaan tuossa ny ei pitäs 4-5 tuntia kauempaa mennä.

      Ei muuten kannattas ajaa yhtään tuolla, koska voipi tulla lisää damagea....Sitte voi jo mennäkkin se 700€ tai enemmän.
      Kyl siihen vaan menee jos tekee kerralla kuntoon..
      Jos joutuu hommaa uuden/käytetyn kammen, koneistaa kk:n alapäät, samalla kun männät on irti vaihtaa tietysti renkaat, kk:n laakerit ja runkolaakerit, hihnakin on kätevä vaihtraa samalla, kansipahvinkin joutuu ostaa samalla, suoristaa kannen, Oikeestaan koko yläpään tiivistesarjan jne.. Miksei tekis kansirempaakin kun kerran on kansi irti
      Rahaa menee jos haluaa tehä hyvän.

      Mut niin kauan jos selvii pelkällä kk:n laakerisarjan vaiholla niin homma on edullinen
      - 2006 Mustang cabriolet
      - Sleekcraft Enforcer 28'

      Comment

      Working...
      X