Terve!
Eli laitoin käteni paskaan ja ostin epäkuntoisen turbon, vaikka piti olla ehjä. Turbo sinällään voi olla ehjä, mutta pakopuolen kaikki pultit ovat ruostuneet ja katkenneet pakopesän sisään(lisäksi öljyn painepuolen laipan toinen puoli on kierteen kohdalta poikki, mutta se on pieni murhe).
Nyt tarvitsisi siis ottaa pakopesä irti, plaanata downpipen tiivistetaso suoraksi ja tehdä uudet kierteet vanhojen väliin.
Kysymys kuuluu, että onko tuo helppo homma tuo pakopesän irroitus. Ei viitsisi lähteä kokeilemaan, ettei vahingossa esim. väännä noita siipiä tai akselia vituilleen. Riittäkö, että irroittaa vaan ne pakopesässä olevat pultit ja pidikkeet, vai pitääkö turbiinin siipipyöräkin irroittaa?
Jos joku tietäisi niin kiva olisi.
Eli laitoin käteni paskaan ja ostin epäkuntoisen turbon, vaikka piti olla ehjä. Turbo sinällään voi olla ehjä, mutta pakopuolen kaikki pultit ovat ruostuneet ja katkenneet pakopesän sisään(lisäksi öljyn painepuolen laipan toinen puoli on kierteen kohdalta poikki, mutta se on pieni murhe).
Nyt tarvitsisi siis ottaa pakopesä irti, plaanata downpipen tiivistetaso suoraksi ja tehdä uudet kierteet vanhojen väliin.
Kysymys kuuluu, että onko tuo helppo homma tuo pakopesän irroitus. Ei viitsisi lähteä kokeilemaan, ettei vahingossa esim. väännä noita siipiä tai akselia vituilleen. Riittäkö, että irroittaa vaan ne pakopesässä olevat pultit ja pidikkeet, vai pitääkö turbiinin siipipyöräkin irroittaa?
Jos joku tietäisi niin kiva olisi.
Comment