Jos pääset antaa kaasupillillä lämpöä tuohon pesään, niin vois olla aika kova sana.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Garretin TO4 turbon pakopesän irroitus
Collapse
X
-
Kyllä näillä neuvoilla tästä jo kalu tulee.
Otetaan tämä vaikka harjoituksena, eli saadaan edes savut ja phiiiihhhhh....
Nyt on kuitenkin mielessä ensi talveksi jo discoperuna eli enemmän paalua projektiin....(diskoperunan sivuilta kun lukee, niin ne sanoo, että 2L koneeseen hyvä, ei isompaan eli 2.5L(ei viitsisi ostaa epäkuranttia tavaraa toistamiseen) koneeseen olisi liian pieni.
Haen kyllä alhaalta heräävää turboa eli eli sillä silmällä tämä olisi ihan jees, vai?? Jos unohtaa sen, että pakopesä alkaa ahdistamaan.....
Ja jos jollain on tarjota tallipaikkaa tampereella, niin olen kiinnostunut. Myös kahden auton paikkaa voitte tarjota
T:
Huhm, luin tän jutun ja ei voi muuta sanoa, kuin: "niinhän ne hyvät lampaat tekee".Last edited by BMW 325I avo; 30-04-2005, 04:55.// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
koita mig:illä hitsata joku tappi kiinni noihin katkenneisiin pultteihin kii ja väännät sillä sen katkenneen pultin pois tuolta, napauta vasaralla pari napakkaa iskua sen tapin päätyyn kun oot hitsannu kii, yleensä kunnon napautus irrottaa kiinni ruostuneen pultin kierteen rungon kierteestä, ja tietty paljon crc:tä tai vastaavaa. joku kemiallinen avain on kans hyvä apu.
toinen keino on että laitat pesän hyvin kii johkin ja laitat talttapäämeisselin terän toisen reunan katkenneen pultin ulkokehälle siten että naputtelet sitä ruuvvaria pultin aukeamis suuntaan, ite olen saanu tollain hyvin kaikenmaailman paskana olevat pultit irtiLast edited by LASSI-S; 30-04-2005, 12:49.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
Comment