Paperille pitää katsurin puheet saada, eihän sille oikein muuten mitään arvoa ole, kun todennäköisesti puhelevat mitä sylki suuhun tuo.
Kokemuksen mukaan Alpinat käsitellään samoin kuin eta alueen ulkopuoliset tuonnit, eli aina kyseessä oleva autoyksilö on oma mallisarjansa. Katsurit eivät tätä luonnollisesti kaikki edes tiedä, niin siitä syystä esimerkiksi supra/aristo vapari/ahdettu swapit onnistuvat, yleensä.
Kiitokset vinkeistä. Täytyy mennä paikan päälle selvittämään. Lähinnä kun ei viitsi typeränä mennä pätemään omia oletuksiaan, mutta niin kauan kun ei ole asiastakaan varmuutta, joutuu seisottamaan autoa kun ei viitsi potentiaalin kiilto silmissä romuttaakkaan sitä. Eipä näitä Alpinoita muutenkaan vastaa paljon ajele, saati sitten piristettynä...
Hiukan minkä ikäisestä puhutaan, mutta ainakin noin alle 2002 vuotisissa alpinoissa ei ole ey tyyppiä ollenkaan otteessa.
Jaa siis niillä ei ole välttämättä tyyppihyväksyntää lainkaan? Onko sakemanneilla joku piensarjahyväksyntä tai muu olemassa? Englannissa on (tai on ollu) single vehicle approval.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Jaa siis niillä ei ole välttämättä tyyppihyväksyntää lainkaan? Onko sakemanneilla joku piensarjahyväksyntä tai muu olemassa? Englannissa on (tai on ollu) single vehicle approval.
Ei ainakaan B10:n saksan otteessa moista ollut, eli ilman sitä se suomessakin kilpiin laitettiin.
Minä ihan piruuttani tätä kyselin konttorilta, aivan silkasta mielenkiinnosta. Alpinaa, mitään niistä ei voi käyttää vertailumallina mihinkään koska ei ole sarjatuotantoauto. Eli ei edes b3 tai b6 Alpinaa virittäessä voi verrata b8:aan. Kaikki menevät poikkeuslupa menettelyllä. Lisäksi b8:ssa menee tehopaino suhde jo vakiona yli sallitun.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Minä ihan piruuttani tätä kyselin konttorilta, aivan silkasta mielenkiinnosta. Alpinaa, mitään niistä ei voi käyttää vertailumallina mihinkään koska ei ole sarjatuotantoauto. Eli ei edes b3 tai b6 Alpinaa virittäessä voi verrata b8:aan. Kaikki menevät poikkeuslupa menettelyllä. Lisäksi b8:ssa menee tehopaino suhde jo vakiona yli sallitun.
Tätä mä vähän pelkäsinkin, mutta katsotaan nyt vielä mitä tuo paikallinen konttori tuumaa, kun lupasivat selvittää Trafilta tuon asian.
Uusissa rakentelusäännöissä on maininta, että jo valmiiksi tehokkaissa autoissa teho/paino suhde saisi olla 5kg/kw sen normaalin 7 sijaan. Haaveilemallani moottorilla tehopainosuhteeksi tulisi 5,1kg/kw.
Comment