mulla on vanhenpi loota.Onnistuuko jos poraa uudempaan reijät anturille.Kuinka tarkkaa hommaa.Vastauksia kiire
260 getrag
Collapse
X
-
Originally posted by ahtajamulla on vanhenpi loota.Onnistuuko jos poraa uudempaan reijät anturille.Kuinka tarkkaa hommaa.Vastauksia kiireEioo penaria alla enää.. :(
-
eli ahtajalla on 260 vanhenmallin getrag jossa ei ole jotakin anturia/paikkaa ja haluaa tietää voiko sen itse porata vaihdelaatikon kylkeen, kun se pitäisi saada asennettua... menikö oikein?E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Joo elikkä ajotus ja pyörintänopeus eli 2 anturia vanhemman laatikon kyljessä eli 85-87. uudemmassa eli 88-89 niin siiinähän nämä anturit on kampiakselin päässä (värinänvaimentimessa).Lähinnä sitä vaan kyselen,että riittääkö pelkkä tunnistus, vai pitääkö olla millilleen oikea asento/kulma.
Comment
-
Siinä uudemman mallin laatikossa pitäisi olla "aihiot" niille rei´ille, eli ei muuta kuin poraat ne auki ja sitten teet kiinnitys pultille reiän/kierteet. Ainakin tuollaisiin laatikoihin olen itse törmännyt, on toki mahdollista että on myös laatikoita joissa ei näitä "aihioita" ole, mutta ei ainakaan ole minulle tullut sellaista vastaan.e46 330d Touring m-sport / individual
ex bimmers: e39 530d Touring m-sport, e46 330d Touring, e39 528iA "Alpina" Touring e34, 525i "AC Schnitzer", e34 535i M-sport, e30 325i cab, e36 325i sedan AC Schnitzer, e30 325i 2.7, e30 320i Touring, e36 328i Touring jne. jne.
Comment
Comment