Announcement

Collapse
No announcement yet.

260 getrag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ahtaja
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 437
    • Raisio

260 getrag

mulla on vanhenpi loota.Onnistuuko jos poraa uudempaan reijät anturille.Kuinka tarkkaa hommaa.Vastauksia kiire
  • Meisseli
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 1003
    • Kotka

Originally posted by ahtaja
    mulla on vanhenpi loota.Onnistuuko jos poraa uudempaan reijät anturille.Kuinka tarkkaa hommaa.Vastauksia kiire
    Sen verran selvisi että vaihdelaatikosta puhutaan. Vähän kannattaisi varmaan kysymystä tarkentaa vielä..?
    Eioo penaria alla enää.. :(

Comment

• ahtaja
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2003
      • 437
      • Raisio

No eikös tosta selviä jos on selvitäkseen eipä paljon voi tarkentaa.Vai tiädätkö asiasta jotain kerro ihmeessä kokemuksia???otsikossa on 260 getrag

Comment

• jmp2002
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 5727
        • Rovaniemi

eli ahtajalla on 260 vanhenmallin getrag jossa ei ole jotakin anturia/paikkaa ja haluaa tietää voiko sen itse porata vaihdelaatikon kylkeen, kun se pitäisi saada asennettua... menikö oikein?
        E30 325i Touring -89
        E30 325i touring -88 m50tbo
        G20 330e M-Sport -20

Comment

• ahtaja
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2003
          • 437
          • Raisio

Meni joo hyvin kerrottu.Piru et on kiire ja hermot kireellä........

Comment

• jani73
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2004
            • 4320
            • Turku

En tiedä asiasta, mutta onko kyseessä kenties jokin anturi, joka ottaa ajoituksen vauhtipyörästä vai mikä anturi, kunnet kertonut tarkempaa?

Comment

• ahtaja
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2003
              • 437
              • Raisio

Joo elikkä ajotus ja pyörintänopeus eli 2 anturia vanhemman laatikon kyljessä eli 85-87. uudemmassa eli 88-89 niin siiinähän nämä anturit on kampiakselin päässä (värinänvaimentimessa).Lähinnä sitä vaan kyselen,että riittääkö pelkkä tunnistus, vai pitääkö olla millilleen oikea asento/kulma.

Comment

• wicked
                Bimmer Rookie
                • Jul 2003
                • 133
                • Vehmaa

Siinä uudemman mallin laatikossa pitäisi olla "aihiot" niille rei´ille, eli ei muuta kuin poraat ne auki ja sitten teet kiinnitys pultille reiän/kierteet. Ainakin tuollaisiin laatikoihin olen itse törmännyt, on toki mahdollista että on myös laatikoita joissa ei näitä "aihioita" ole, mutta ei ainakaan ole minulle tullut sellaista vastaan.
                e46 330d Touring m-sport / individual

ex bimmers: e39 530d Touring m-sport, e46 330d Touring, e39 528iA "Alpina" Touring e34, 525i "AC Schnitzer", e34 535i M-sport, e30 325i cab, e36 325i sedan AC Schnitzer, e30 325i 2.7, e30 320i Touring, e36 328i Touring jne. jne.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎