taitaa tulla öljyn mittatikun putkessa olevasta pienestä reijästä. voiskohan sen tukkia vai lentääkö öljytikku mäjelle. toinen vaihtoehto on että öljynlauhduttimelta tulevat 2 letkua, niistä jos toinen on vaikka paskana. ainakin noiden letkujen ympärille kääritty liina oli öljystä märkä mutta se on juuri siinä kohdalla että voi olla että tulee öljytikun varren reiästäkin. tossa uusia kuvia. toivottavasti hahmotatte mikä kohta on kyseessä
tds, öljyvuoto
Collapse
X
-
Originally posted by LASSI-Staitaa tulla öljyn mittatikun putkessa olevasta pienestä reijästä. voiskohan sen tukkia vai lentääkö öljytikku mäjelle. toinen vaihtoehto on että öljynlauhduttimelta tulevat 2 letkua, niistä jos toinen on vaikka paskana.-Official member of BTCF-Sauna Team-
Comment
-
-
Originally posted by JekkuMurtuma letkussa/liitoksessa kuullostas todennäkösemmältä,kai sen pitäs näkyä ihan silmillä kun puhdistaa paikat ja pistää auton käyntiin tutkii aikansa tota ympäristöä.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
No, ettei vain ois jotain hajalla, kun kuormittaessa roiskii? Kannen tiiviste, männät, jne.?Last edited by Happo; 21-04-2005, 20:22.Ford S-Max 2.0
Kilpuri VW Golf III VR6
ex:
F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20
Comment
-
-
Oliskohan kyseessä ihan "normaali" ohipuhalluksen aiheuttama paine kampikammiossa? En tunne sen tarkemmin kyseisen koneen huohotinsysteemiä, mutta oireista päätellen kampikammiossa alkaa 2 barin ahdoilla olemaan sen verran painetta, että se alkaa etsiä reittiä ulos. Jos kaikki aukot tukkii, saattaa vaikka kampiakselin stefa sanoa paineen alla morjens.
Comment
-
-
VIKA LÖYTY. kannatti taas katsoa holy smoke forumia.
vika oli ahtaassa huohotusletkussa. otin koko letkun pois ja lähdin vedättään syötöt täysillä ja annoin nopeuden nousta lähelle 200km/h jolloin ahdot on varmasti noussut niin korkealle kuin tuolla vakiopumpulla vaan voi, eikä öljyä ollu tullu tippaakaan.
nyt vaan sit kehitteleen kunnollista huohotusta tuohon mut sen aikaa ajellaan ilman mitään letkuaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by Gygtmihin kohti tossa tullee se huohotus letku...???
jossainvaiheessa otetaan koko venttiilikoppa pois ja tehdään oikein kunnollinen systeemi siihen ettei tarvi mitään puutarhaletkua pitää, vaan reiän päälle kiinnitetään metallilevy johon on hitsattu metalliputki kiinni ja metalliputkesta lähtee kunnollinen letku. on tossa nytkin 2-3cm paksua letkua mutta kiinnitys on huono. mut toimii kuitenkinE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by TuomasTeeOnko siitä jotain etua että se huohottaa suoraan imuun? Voiteleeko ne pienet öljymäärät jotenkin turboa vain onko siitä vain haittaa?
tästä huohotuksesta johtuu että ahtoputket on öljyssä kun moni luulee että ahdin on rikkiE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-S View Postei ne siellä kompurapesässä mitään voitele, laakeripesässä vaan tarvii olla öljyä. ahdin ajaa ne öljyt hiljalleen imusarjaan ja huohotuskaasut menee polttoon. niin pieni määrä kuitenkin ettei se kai ny mitään haittaa paitsi jos kertyy tukkeuma esim coolerin ilmakanvaan ja sieltä lähtee liikkeelle joskus vedätyksessä sellasseena kokkareena niin se ei pakosti tee hyvää. ei mulla muuta tule mieleen.
tästä huohotuksesta johtuu että ahtoputket on öljyssä kun moni luulee että ahdin on rikki
Itteänikin rupesi tänään mietityttää toi että onko ahdin rikki kun ahtoputket sun muut on aivan öljyssä... oli ties mikä putki löysällä ja öljyä löytyi jokapaista! nyt kun kiristin kaikki ja putsasin niin tuntui liikahtavan tuo peli vähän paremmin! Kyllä se niitä ahtoja ennenkin antoi ihan normaalit lukemat mutta nyt tuntuu reagoivan kaasuun herkummin ja tehoakin tuntuu olevan enemmän.. en sit tiiä. kuin paljon tota öljyä saa olla noissa putkissa että se on "normaalia" ? oliko sulla näin paljon esim. imusarjan alussa?
e36 328i invidual cabriolet M-Sport -98
ex. e46 320d Touring -00
ex.e36 325 TDS Touring
Comment
-
-
Originally posted by ][_äski View PostItteänikin rupesi tänään mietityttää toi että onko ahdin rikki kun ahtoputket sun muut on aivan öljyssä... oli ties mikä putki löysällä ja öljyä löytyi jokapaista! nyt kun kiristin kaikki ja putsasin niin tuntui liikahtavan tuo peli vähän paremmin! Kyllä se niitä ahtoja ennenkin antoi ihan normaalit lukemat mutta nyt tuntuu reagoivan kaasuun herkummin ja tehoakin tuntuu olevan enemmän.. en sit tiiä. kuin paljon tota öljyä saa olla noissa putkissa että se on "normaalia" ? oliko sulla näin paljon esim. imusarjan alussa?
http://i20.photobucket.com/albums/b2...6052007002.jpg...
Comment
-
-
Originally posted by reddewil View PostLöysit sitten 2v vanhan topikin... Onko sulla egr tukittu, ku näyttii sellaselta tuo sun tatinas tuolla putkessa?
Edit: tänään ei ainakaan niin hirveästi ollut tullu tuota öljyä kun eilen kiristelin kaikki putket ja liitokset...e36 328i invidual cabriolet M-Sport -98
ex. e46 320d Touring -00
ex.e36 325 TDS Touring
Comment
-
Comment