Eli, paljonkas tuollainen kestää rääkkiä ennen kun sanoo työsopimuksensa irti Useiden autojen peristä huonoja kokemuksia
Mulla ei ole hajonnut yhtään BMW:n aitoa lukkoperää vaikka kuminpoltto on yksi mieliharrastuksistani... Mutta onko nuo hajonneet perät olleet edes oikeita lukkoperiä vai jumiin menneitä aloittelijan periä? Oikeassa lukkoperässä on siinä pienessä metallilaatassa merkintä S ennen perivälitystä, esim. S 3,46 niin on lukkoperä. Jos S kirjainta ei löydy niin on lukoton aloittelijan perä. Tosin kyllähän se lukkoperän olemassaolo selviää muutenkin.
PS. Laita sinne perään EHDOTTOMASTI vain oikeata BMW:n suosittelemaa lukkoperäöljyä. Väärillä öljyillä hajoaa taatusti!
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
E21 323i perä ei kestä kauaa 300+ tehoja ja vääntöjä ja raskasta saapasta, E30 323/325/M3 ns. isoperä(?) on isoimmilla romuilla = kestää selkeästi paremmin.
Aina oikeat öljyt ja kasaus ammataidolla, muuten perän ikä mitataan tunneissa, riippumatta sen koosta.
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Comment