Announcement

Collapse
No announcement yet.

323 lukkoperä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TuningUkkeli
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 497

    323 lukkoperä

    Eli, paljonkas tuollainen kestää rääkkiä ennen kun sanoo työsopimuksensa irti Useiden autojen peristä huonoja kokemuksia
    e46 Touring M-Sport2
    e30 tbo ic 2.5ltr 24v
    L200 Vollen 2.3ltr tbo ic

    Autojen pienet peltityöt Joensuun seudulla, 9v kokemuksella
    Rakennus ja remontti työt, kahden rintamamiestalon kokemuksella
    Kysele privalla
  • Juhis
    BTCF Honorary Member
    • Jul 2002
    • 19175
    • -

    #2
    Originally posted by TuningUkkeli
    Eli, paljonkas tuollainen kestää rääkkiä ennen kun sanoo työsopimuksensa irti Useiden autojen peristä huonoja kokemuksia
    Mulla ei ole hajonnut yhtään BMW:n aitoa lukkoperää vaikka kuminpoltto on yksi mieliharrastuksistani... Mutta onko nuo hajonneet perät olleet edes oikeita lukkoperiä vai jumiin menneitä aloittelijan periä? Oikeassa lukkoperässä on siinä pienessä metallilaatassa merkintä S ennen perivälitystä, esim. S 3,46 niin on lukkoperä. Jos S kirjainta ei löydy niin on lukoton aloittelijan perä. Tosin kyllähän se lukkoperän olemassaolo selviää muutenkin.

    PS. Laita sinne perään EHDOTTOMASTI vain oikeata BMW:n suosittelemaa lukkoperäöljyä. Väärillä öljyillä hajoaa taatusti!
    All good things come to those who wait.

    Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

    Sound Factory Bar & Nightclub

    Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

    Comment

    • Tzeimi
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2004
      • 2067
      • Banshee - Jyväskylä

      #3
      E21 323i perä ei kestä kauaa 300+ tehoja ja vääntöjä ja raskasta saapasta, E30 323/325/M3 ns. isoperä(?) on isoimmilla romuilla = kestää selkeästi paremmin.

      Aina oikeat öljyt ja kasaus ammataidolla, muuten perän ikä mitataan tunneissa, riippumatta sen koosta.
      Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
      & 02 tulpo saniteetti dyno




      Älä väkisin, ota isompi vasara.
      If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎