Olen yrittänyt etsiä foorumilta muiden M57 koneiden lämmöistä hieman vaihtelevalla menestyksellä, joten avaan nyt oman ketjun tälle.
Elikkäs ongelmana on se että auto ei nosta jäähdytysnesteen lämpöjä kuin noin 65-asteen tienoille moottoritienopeuksissa. Kaupunkipyörittelyssä olen saanut ne vaivalloisesti nousemaan n. 75 asteeseen mutta heti kun nopeus hieman nousee alkaa lämmöt tippumaan. Asiaa olen tarkkaillut mittariston salavalikosta. Ulkoilma on ollut 0 ja +3 asteen välissä testien aikana.
Mistä termostaatista kannattaisi vikaa alkaa paikallistamaan? Käsittääkseni tässä on termareita 3kpl. Päätermari koneelle, egr ja automaattilootalle yksi. Onko jotain jippoja millä jonkin termarin voi sulkea pois vikalistasta tai jonkin tietyn termarin tyyppivika?
Kiitos avusta jo etukäteen!
Autona E92 325d automaatti.
Elikkäs ongelmana on se että auto ei nosta jäähdytysnesteen lämpöjä kuin noin 65-asteen tienoille moottoritienopeuksissa. Kaupunkipyörittelyssä olen saanut ne vaivalloisesti nousemaan n. 75 asteeseen mutta heti kun nopeus hieman nousee alkaa lämmöt tippumaan. Asiaa olen tarkkaillut mittariston salavalikosta. Ulkoilma on ollut 0 ja +3 asteen välissä testien aikana.
Mistä termostaatista kannattaisi vikaa alkaa paikallistamaan? Käsittääkseni tässä on termareita 3kpl. Päätermari koneelle, egr ja automaattilootalle yksi. Onko jotain jippoja millä jonkin termarin voi sulkea pois vikalistasta tai jonkin tietyn termarin tyyppivika?
Kiitos avusta jo etukäteen!
Autona E92 325d automaatti.
Comment