elikkäs oon laittelemassa s38:ia keulalle ja putkiston väsään ite 3" putkesta. kyselisin että onkos kellään kokemuksia jos pistää yhellä vaimentimella että tuleeko sen verran kovat äänet että alkaa tuleen vihasia puhelinsoittoja vai onko järkevämpää pistää kaks pönttöä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
s38 3.6 putkisto...
Collapse
X
-
Originally posted by asuzagelikkäs oon laittelemassa s38:ia keulalle ja putkiston väsään ite 3" putkesta. kyselisin että onkos kellään kokemuksia jos pistää yhellä vaimentimella että tuleeko sen verran kovat äänet että alkaa tuleen vihasia puhelinsoittoja vai onko järkevämpää pistää kaks pönttöä?Stadtluft macht frei.
-
-
Originally posted by asuzagelikkäs oon laittelemassa s38:ia keulalle ja putkiston väsään ite 3" putkesta. kyselisin että onkos kellään kokemuksia jos pistää yhellä vaimentimella että tuleeko sen verran kovat äänet että alkaa tuleen vihasia puhelinsoittoja vai onko järkevämpää pistää kaks pönttöä?
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31Teetkö VAIN yhden 3":n putken vai orkkiksen kaltaisen tuplaputkiston?Jos olet suunnitellut tekeväsi vain yhden putken,niin tuossa yhdessä 3":ssa on pienempi virtaus (pinta-ala),kuin hieman pienemmissä alkuperäisissä Ämmäläisen tuplaputkissa.Ahistaakohan...Stadtluft macht frei.
Comment
-
-
Jos itse tekee, niin paljon vähemmällä vaivalla pääsee, kun tekee yhden. Tuskin kaks pienempää on yhtään parempi, kuin yksi iso. Ainoa etu minkä mä näen tuplaputkessa on se, että jos maavara on vähissä, niin kaksi pienempää putkea rinnakkain on matalampi, kuin yksi iso ränni. Ja 2 x 3" putki on aika overkilliä jopa M5:een.
Comment
-
-
Originally posted by asuzagyhellä kolmetuumasella oli tarkoitus tehdä mutta tuplaulostulo taakse tietty, tulee muuten turhan karun näkönen...kyllä se ainakin vanhaan nähden paranee kun edellinen on 2x2"Last edited by Heguli 31; 25-04-2005, 22:13.
Comment
-
-
Originally posted by BullittMiten sä noita pinta-aloja oot laskenu? Mun laskelmien mukaan yhdessä 3-tuumaisessa röörissä on poikkileikkauksen pinta-ala suurempi, kuin kahdessa 2-tuumaisessa. Seinämien paksuuksia en ottanut huomioon, mutta jos olisin ottanut, niin ero 3-tuumaisen hyväksi olisi vielä suurempi.
Comment
-
-
Originally posted by asuzagelikkäs oon laittelemassa s38:ia keulalle ja putkiston väsään ite 3" putkesta. kyselisin että onkos kellään kokemuksia jos pistää yhellä vaimentimella että tuleeko sen verran kovat äänet että alkaa tuleen vihasia puhelinsoittoja vai onko järkevämpää pistää kaks pönttöä?"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
Comment