Voisiko joku ystävällisesti auttaa ja antaa suuntaa kuinka etenen kyseisten vikakoodien kanssa? Katalysaattorikoodit on tiedossa ja niihin on tulossa korjaus mutta polttoainepumpusta herjaa sekä MRS ja DME antaa ilmoituksia jännitteen syötöistä? Istaa olen harjoitellut mutta se on vielä hakusessa. Ohjelma näyttää hienosti vikakohteen kuvan ja kytkentäkaaviot mutta en ole asiaa enempää tutkinut. Opettelemassa tässä vasta ollaan ja siksi kaikki apu olisi tarpeen.
Auton käytös saattaisi viitata polttoaine puolen ongelmiin kun 1-vaihteella kiihdyttää reilusti, meno katkeaa kuin kanan lento, putkessa tusahtaa oikein kunnolla ja meno lakkaa mutta kone ottaa taas kierroksia mutta ei vedä enään kunnolla, 2-vaihteella taas meno maistuu..ei toimi niin kuin pitää ja tää mun sepostus voi olla ehkä hankala ymmärtää. Logeja lueskelen sitten kun kaapelin saan, mutta jos nuo kuvat auttavat yhtään niin kertokaa jotain
Auton käytös saattaisi viitata polttoaine puolen ongelmiin kun 1-vaihteella kiihdyttää reilusti, meno katkeaa kuin kanan lento, putkessa tusahtaa oikein kunnolla ja meno lakkaa mutta kone ottaa taas kierroksia mutta ei vedä enään kunnolla, 2-vaihteella taas meno maistuu..ei toimi niin kuin pitää ja tää mun sepostus voi olla ehkä hankala ymmärtää. Logeja lueskelen sitten kun kaapelin saan, mutta jos nuo kuvat auttavat yhtään niin kertokaa jotain
Comment