jeps, eli varat loppuu kesken ja nyt tollasille olis pikasta tarvetta... Mistähän löytyisi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 suuremmat venttiilinsäätö "epäkeskoprikat"
Collapse
X
-
Kiitos! Sieltähän niitä... on saanut, vaan eipä nyt ollut yhtään, on kuulemma tällähetkellä vähän kiven alla.
Jos jollain olisi myydä edes kolme niin olisin erittäin tyytyväinen ja saisin auton ajoon.BMW E53 4.4i -01
BMW E38 750i -95
BMW E30 320i
Tahoe -00
Corvette C5 -02
Ex.
BMW E34 530iA V8
BMW E34 520iA
BMW E34 525iA Touring
BMW E30 316
Comment
-
-
Originally posted by bmw harrastelijaIte en tiiä, onko nuita ollut tapana pintakäsitellä/karkasta. Anyway, jokainen konepaja nuo pystyy tekemään, pintakäsittelystä ei tietoa.Last edited by mortimer; 04-05-2005, 21:51.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
Originally posted by jvakevahieman vituiksi korjaus... mutta hiiletysterästä, ja karkasuun.
HIILETYSTERÄKSET
Teräslaadun valinta perustuu kappaleen koko ja käyttötarkoitus huomioiden sydänaineelta vaadittaviin ominaisuuksiin. Yksinkertaisiin, vain kulutukselle alttiiksi joutuviin osiin riittävät yleensä seostamattomat teräkset tai kromiseosteiset teräkset. Jos kappale joutuu myös väsyttävän veto-, puristus-, taivutus- tai vääntöjännityksen alaiseksi, vaaditaan sydänlujuudeltaan parempia Cr-Mo- tai Cr-Mn-teräksiä. Mikäli kuormitus on lisäksi iskumaista tai hetkelliset ylikuormitukset ovat mahdollisia, tarvitaan sitkeämpiä Ni-, Cr-Ni- tai Cr-Ni-Mo-teräksiä.
Comment
-
-
Originally posted by Jyri...Kiitos! Sieltähän niitä... on saanut, vaan eipä nyt ollut yhtään, on kuulemma tällähetkellä vähän kiven alla.
Jos jollain olisi myydä edes kolme niin olisin erittäin tyytyväinen ja saisin auton ajoon.
laita "Jyri" privatemessaget toimintaan niin voidaan hoidella homma kuntoon.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
tuollaisetkin löytyi tallia tonkiessa, konepajalla teetetyt "hyvästä tavarasta" tehdyt väärin (?) karkaistut isommat epäkeskot. nämä ovat siis ihan ammattimiehen tilauksesta tekemät yksilöt, eivätkä todellakaan ole ajokilometrien takia tässä kunnossa.
mitäköhän tuosta voi pahimmillaan seurata ? venttiilin pää kärsii tai keinuvipu liukuu sivuun ja "lyö" ohi --> keinuvipu poikki yms muuta mahdollista kivaa.Last edited by mortimer; 09-04-2006, 00:52.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
-
http://www.bmpdesign.com/
http://www.bmpdesign.com/catalog/BMP_Engine_Perf.pdf
1 sivun alalaidassa...
ei varmasti maksa paljoo jos ottaa setin tuolta kirjekuoressa ja maksaa visalla. eikä varmasti tule tullejakaan.
by the way on muuten muutakin mielenkiintoista kamaa ..Last edited by Suutari; 06-05-2005, 19:23.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by Suutarihttp://www.bmpdesign.com/
http://www.bmpdesign.com/catalog/BMP_Engine_Perf.pdf
1 sivun alalaidassa...
ei varmasti maksa paljoo jos ottaa setin tuolta kirjekuoressa ja maksaa visalla. eikä varmasti tule tullejakaan.
by the way on muuten muutakin mielenkiintoista kamaa ..
tömmyspillet nenäpyörä on melkolailla edullinen tuolla olevaan pyörään nähden.
Comment
-
-
Originally posted by Suutarihttp://www.bmpdesign.com/
http://www.bmpdesign.com/catalog/BMP_Engine_Perf.pdf
1 sivun alalaidassa...
ei varmasti maksa paljoo jos ottaa setin tuolta kirjekuoressa ja maksaa visalla. eikä varmasti tule tullejakaan.
by the way on muuten muutakin mielenkiintoista kamaa ..thought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
-
Originally posted by iSportVenttiileitä voi myös jatkaa lash capeilla niin saa taas säätövaran riittämään. Venttiilivarren päähän vaan semmonen "hattu" mikä jatkaa hiukan venttiilin vartta. Semmoset ite laitoin kun ei tuntunu isompia epäkeskoja oikein saavan. Sitäpaitsi on teknisesti hyvä ja toimiva ratkaisu.
Comment
-
Comment