S62b50 ---> e36
Collapse
X
-
Erittäin mielenkiintoinen aihe!
BTW tuosta linkistä puuttuu urlista kaksoispiste.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Onko sinulla videota autosta?
Olet kyllä paljon saanut tehdä metallitöitä vaikka homma suoraviivaista olisikin.Last edited by Remotion; 12-08-2016, 20:07.
Comment
-
-
Hattu päästä. Kunkkukoppa ja kunkkukoneE36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostOnko mitään näkemystä kuinka kauan tuohon on aikaa mennyt.
Originally posted by Remotion View Post
Ei valitettavasti ole julkaisukelpoista videomateriaalia.Last edited by kulmamies; 13-08-2016, 20:06.
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostIso peukku.
Kiinnostaisi nähdä valmiina millaiset pakosarjat teit ja miten menee ohjausakselin ohi/vierestä?
Kuvista näkee miten yhtä (niitä on siis kaikkiaan neljä) pakosarjaa on muutettu koneenkorvan takia. Muuten niile ei tarvinnut tehdä muuta, kuin kahta sarjaa lyhentää loppupäästään noin 10cm. Taaempi kuskinpuoleinen, eli just se mikä menee lähinnä ohjausakselia ei tarvinnut muuttaa lainkaan, paitsi se 10 cm lyhennys lopusta. Etummainen kuskinpuoleinen sarja on täysin koskematon.
Netistä bongatusta kuvasta näkee hyvin miten toinen sarja on hieman toista pidempi. Pidempiä sarjoja on siis lyhennetty, jotta ovat saman verran lyhyempiä, mitä nuo toiset ovat alunperin.
Comment
-
-
Originally posted by kulmamies View Post
Kuvista näkee miten yhtä (niitä on siis kaikkiaan neljä) pakosarjaa on muutettu koneenkorvan takia. Muuten niile ei tarvinnut tehdä muuta, kuin kahta sarjaa lyhentää loppupäästään noin 10cm. Taaempi kuskinpuoleinen, eli just se mikä menee lähinnä ohjausakselia ei tarvinnut muuttaa lainkaan, paitsi se 10 cm lyhennys lopusta. Etummainen kuskinpuoleinen sarja on täysin koskematon.
Netistä bongatusta kuvasta näkee hyvin miten toinen sarja on hieman toista pidempi. Pidempiä sarjoja on siis lyhennetty, jotta ovat saman verran lyhyempiä, mitä nuo toiset ovat alunperin.
Alpinalla oli mielenkiintoinen ratkaisu B8:ssa kun ohjausakseli meni siitä pakosarjojen välistä (siis putkien välistä). Kuskin puolen kuvassa sarjan on "väärin päin", eli etummaisen pitäisi olla takana(kuvassa asettelu väärin). Edit taitaa olla mun kuvissa myös tuo apparin puolikin vikapäin. Alpinan sarjat näyttää hyvin samalle kuin sinun kuvissa bank 1-4 sarjat.
Varmasti hauska peli e36 S62:lla. Kun jo tuolla reilun 330hp:n 4,6 litraisella sellainen oli.Last edited by bemmeri; 13-08-2016, 05:50.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Comment