Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50b25 turbo e85 sytytyskartta/ennakko asiaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sami_87_
    Bimmer Rookie
    • Nov 2011
    • 57
    • hyvinkää/suomi

M50b25 turbo e85 sytytyskartta/ennakko asiaa

Minkälaiset sytkäkartat olisi passelit tollaseen m50b25 turbo koneeseen mikä käy re85..? Eli mikä olisi hyvä perusennakko ja paljonko vedossa pitäisi ennakot olla etanolilla..? Painetta on koneessa 1.7bar.
  • Osku
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2005
    • 3324
    • Kouvola,Pilkanmaa

Nakurajalle ja siitä -2 astetta
    E30 24V 5D "Vakio"

Originally posted by ///Make
    1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

Comment

• Suh0
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2016
      • 530
      • Akaa

Niin, itsellä semmoinen käsitys, tai ainakin niin olen tehnyt että nostaa ennakkoa niin kauan kun teho nousee ja kun lakkaa nousemasta, tiputtaa siitä edelliseen arvoon missä se vielä nousi. Kunhan ei siis ala naulaamaan
      Turbo GSX-R
      E36 Coupe
      E90 325i LCI

Comment

• Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11125
        • Oulu

Originally posted by Suh0 View Post
        Niin, itsellä semmoinen käsitys, tai ainakin niin olen tehnyt että nostaa ennakkoa niin kauan kun teho nousee ja kun lakkaa nousemasta, tiputtaa siitä edelliseen arvoon missä se vielä nousi. Kunhan ei siis ala naulaamaan
        Näin juuri. Tai mulle on sanottu et sit kun tehon nousu hidastuu reilusti. Ja samamen Hemmo sano et viinalla ei kannata kuuntelemalla ajaa nakurajalle, koska sit jos viinalla nakuttaa, niin tuhoa on yleensä jo kerenny tulla.

Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

• naukkis
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2004
          • 1222
          • Jyväskylä

E85:llä todennäköisesti ei löydy nakurajaa eli sen suhteen ei pääse säätämään. Penkissä optimiennakko tehojen suhteen on tietysti hyvä vaihtoehto mutta jos sinnepäin ennakkoja etsii niin jos vaparina optimiennakko on 28 astetta niin siitä pois 5-10 astetta per bari ahtoja. Eli 1,7 barin ahdoilla optimiennakko pitäisi teoriassa osua välille 10-20 astetta, tuolta väliltä itse lähtisin asiaa ratkomaan.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎