Ny on ledi kynällä kokeeltu, vilkkuu, eli toimii oikein? Mistäs sitte vikaa kattelemahan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10B18 ei käynnisty
Collapse
X
-
Originally posted by Fossi View Postm10b18i ei käynnisty, -20 pakkasta ja vähä lupailee, ei ollu piuhan pääs, ei tarttaa, hinataan lämpimään halliin (+20) josta seuraavanakaan päivänä ei käynnisty, hetken saahamisen ja hyrähtelemisen jälkeen ei enää edes lupaa. Ny ollu hallis usiemman päivän, kipinä tulee kaikkihin, puristus paineet 10.25-10.6 paitsi yhres sylinteris 9.6 jotta ei mun mielestä niin suuri ero jotta olis jotaki vaikutusta asiahan. Imuvuotoa epäillähän ny, mutta mistä sitä kannattaas kattella?
Comment
-
-
Ookoo. No helppohan se jakopään ajoitus on kattoo (venttiilikoppa pois ja merkit kohdalleen), ja samalla että sytkä on varmasti kohdallaan. Mulla jäi joskus ämkympin virranjakajan pultti löysälle ja jakaja pääs vähitellen kääntymään-->ennakko perseelläänMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Fossi View Postjep, joku puupää sitä vääntelimaanantaina sitte vai kuinka jos huomenna meet e34 kattelemaha?
Mä oon kyllä vieläki sen ilmamassamittarin kannalla. Mitä arvoja niistä liittimistä pitäis tulla ja mitä niihin pitäis mennä? viisi pinniä sinne menee mutta keskimmäinen on tyhjä...BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
-
HIPHEI!!soitin naapuripitäjän autosähkö matalamäelle ja kysyyn mikähän vois olla vikana, nii kehuu jotta voi olla jotta se ketju on venyny, mutta seki voi olla jotta vaikka sinne näyttääs tulevan ihan hyvää kipinää nii voi olla jotta se puola ei jaksa teherä kunnon kipinää sitte ku on paineen alaasena sylinteris! Näinpä nappasin serkun e34 m20b20 peltoautovekottimesta puolan lainalle ja sillähän se pelas!!
sitte pikaasia puheluja ympäri pitäjää puolan mettästykseen, appelssiiinitikkuselle kiitoksia ku katteli yhtäkkiä myynti ilmootuksia vaikkei hyvää löytynykkää ja kävi tutkimas olisko ladas ollu soppelin näkööstä puolaa
ei ollu oikeen mun mielee vaikka oliski varmaa silläki pelannu. Sitte lopuuksia s-joelta löytyy nimimerkiltä jota ny justihin en muista,
niin sopiva puola, kiitos sinnekki päin vielä.
Comment
-
-
Originally posted by Fossi View Postsitte pikaasia puheluja ympäri pitäjää puolan mettästykseen, appelssiiinitikkuselle kiitoksia ku katteli yhtäkkiä myynti ilmootuksia vaikkei hyvää löytynykkää ja kävi tutkimas olisko ladas ollu soppelin näkööstä puolaa
olisit vaan säästäny sen kympin ja hakenu multa ilman sen ladan puolan!
ja säädittäkö sen sytyn kuinka? ja ennen kaikkia KUKA sääti?BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
-
Juujep, sytytys nyt kunnos, mutta seuraavan vian kimppuhun ny, koulun pihasta ei enää huvittanu käynnistyä -> hinattihin hallilihin sielä lämpeni reilut pari tuntia ja ny taas semmonen vika jotta tarttaa käy muutamia sekuntteja ei jaksa nostaa kierroksia sitte sammuu, bensan paineita en oo viä keriinny tarkistaa, mutta seki tän ehtoon aikana tai huomenna..
Comment
-
-
Bensan paineet mitattu, sen muutaman sekunnin mitä se käy nii paineet on reilua 2- 2.5baria, ei vissii vaan paineet kerkiä nousta tarpeeksi ennen ku sammuu? jäännös paineet eli 20min startista on n. 1.7baaria, eli bensan paineet on siis kunnos.. tää vika oli aiemminki, silloon vietii autosähkö matalamäelle joka sanoo jotta vika edellisen omistajan patentis jolloonka pumppu pyörii silloonku virrakki on päällä, releelle heräte oli otettu puolalta, joten ku vekotinta käynnisti nii ei tullu suuttimille tarpeeksi virtaa. Eli taas oon apua vailla
Comment
-
Comment