Announcement

Collapse
No announcement yet.

B47 moottorin ongelmat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PEK
    Bimmer Rookie
    • Apr 2014
    • 58
    • S

    B47 moottorin ongelmat

    Onko kenellekkään vielä tullut vastaan uuden sukupolven moottorien kanssa ongelmia? Itsellä on 2016 F48 sDrive18d ja ongelmana nykiminen pykälää vaihtaessa, manuaali. Tänään kävi huollossa ja syyksi paljastui EGR-venttiili joka vaihdettiin, autossa 15000km mittarissa:think. Ei oikein vakuuta tämä uusikaan moottori, aiemmin oli N47 alla ja sen kanssa takuttiin jakopään kanssa.
  • VolvoTDi
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1576
    • Tampere - Pori

    #2
    Originally posted by PEK View Post
    Onko kenellekkään vielä tullut vastaan uuden sukupolven moottorien kanssa ongelmia? Itsellä on 2016 F48 sDrive18d ja ongelmana nykiminen pykälää vaihtaessa, manuaali. Tänään kävi huollossa ja syyksi paljastui EGR-venttiili joka vaihdettiin, autossa 15000km mittarissa:think. Ei oikein vakuuta tämä uusikaan moottori, aiemmin oli N47 alla ja sen kanssa takuttiin jakopään kanssa.
    Jos siellä sama EGR kuin N-sarjan koneissa ja valmistusmaa Korea, niin ongelmia on sinun autossa myös jatkossa. Jos 15tkm kesti osa niin veikkaan olevan samaa laatukamaa.
    Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
    Check:
    www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
    Tampere 044-5867096

    Comment

    • PEK
      Bimmer Rookie
      • Apr 2014
      • 58
      • S

      #3
      Originally posted by VolvoTDi View Post
      Jos siellä sama EGR kuin N-sarjan koneissa ja valmistusmaa Korea, niin ongelmia on sinun autossa myös jatkossa. Jos 15tkm kesti osa niin veikkaan olevan samaa laatukamaa.
      No niin 1,5v ja 32000km mittarissa, tänään vaidettiin toinen EGR-venttiili. Laatuvehkeitä, onneksi on takuu.

      Comment

      • mikes75
        Newbiemmer
        • Aug 2020
        • 23
        • Kokkola

        #4
        B47 turboja vissiin vaihdettu paljon ujelluksen takia, itelläkin tuo sama vinkuna varsinkin kylmänä mikä alla olevassa videossa. En ole tuosta huollosta kysellyt kun auto softattu ja toimii ihan normisti (toki ei vertauskuvaa muista) mutta vakiona ihan samaa ujellusta monilla..



        Ruotsin foorumin keskustelua aiheesta alla:

        Comment

        • Heguli 31
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 10001
          • KVLA

          #5
          Jos ne turbon siivet on saanut kipeää (jäästä?),niin mielummin vaihtoon aiemmin,kuin vähän myöhemmin (siis liian myöhään).

          Comment

          • fraatti
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2002
            • 4595
            • Tampere

            #6
            Originally posted by mikes75 View Post
            B47 turboja vissiin vaihdettu paljon ujelluksen takia, itelläkin tuo sama vinkuna varsinkin kylmänä mikä alla olevassa videossa. En ole tuosta huollosta kysellyt kun auto softattu ja toimii ihan normisti (toki ei vertauskuvaa muista) mutta vakiona ihan samaa ujellusta monilla..



            Ruotsin foorumin keskustelua aiheesta alla:

            https://www.autopower.se/forum/topic...=306503&sida=1
            Imuputkin irtikäyttö paljastaa jos siivet ovat saaneet kipeää. Tuolla on keskustelu ko. ongelmsta.
            F11 535dX LCI
            Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎