Kaikki V8-velhot kuulolla :o
M60B30-koneessa alkoi ilmetä seuraavaa tulppien vaihdon jälkeen:
Täristää esim 5-vaihteella 2200-3500 kierrosalueella painettaessa vähänkin kaasua. Nopeus nousee myös tuolloin normaalia heikommin.
Myös käyntiääneen on tullut jotain spesiaalia lisää.
Tyhjäkäynnillä kun paikallaan nostaa kiekat nopeasti n. 2000 kierrokseen ja päästää kaasun pois, takaa kuulee vaimean nopean paukautuksen. Voiko johtua siitä, onko 1 tai useampi sylinteri kaputt vai mikä s@@tana tota vaivaa??
Aiemmin ei mitään tuollaista ollut havaittavissa..
Uudet tulpat on Boschin aivan vastaavat kuin ne mitkä siellä oli aiemminkin (NGK).
Huomattavaa oli tulppia vaihdettaessa, että ns. viimeisen sylinterin tulppa (ei kuitenkaan elektrodipää tms.) oli melkoisesti öljyyntynyt.
Käytin konetta jonkun aikaa kun olin lisännyt bensan joukkoon polttoainejärjestelmän puhdistusainetta, mutta eipä sekään auttanut.
Joten jos joku olisi ollut tekemisissä enemmänkin noiden V8-koneiden avauksen ja/tai vastaavien ongelmien kanssa, niin tarjoaisin palkkiota siitä että saataisiin toi motti pelittämmän niin kuin ennen -itsellä ei oikein ole paikkaa tai tietotaitoa alkaa aukomaan konetta tosta vaan.. :roll:
M60B30-koneessa alkoi ilmetä seuraavaa tulppien vaihdon jälkeen:
![Twisted](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_twisted.gif)
Täristää esim 5-vaihteella 2200-3500 kierrosalueella painettaessa vähänkin kaasua. Nopeus nousee myös tuolloin normaalia heikommin.
Myös käyntiääneen on tullut jotain spesiaalia lisää.
Tyhjäkäynnillä kun paikallaan nostaa kiekat nopeasti n. 2000 kierrokseen ja päästää kaasun pois, takaa kuulee vaimean nopean paukautuksen. Voiko johtua siitä, onko 1 tai useampi sylinteri kaputt vai mikä s@@tana tota vaivaa??
![Twisted](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_twisted.gif)
Aiemmin ei mitään tuollaista ollut havaittavissa..
Uudet tulpat on Boschin aivan vastaavat kuin ne mitkä siellä oli aiemminkin (NGK).
Huomattavaa oli tulppia vaihdettaessa, että ns. viimeisen sylinterin tulppa (ei kuitenkaan elektrodipää tms.) oli melkoisesti öljyyntynyt.
![Twisted](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_twisted.gif)
Käytin konetta jonkun aikaa kun olin lisännyt bensan joukkoon polttoainejärjestelmän puhdistusainetta, mutta eipä sekään auttanut.
![Evil](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_evil.gif)
Joten jos joku olisi ollut tekemisissä enemmänkin noiden V8-koneiden avauksen ja/tai vastaavien ongelmien kanssa, niin tarjoaisin palkkiota siitä että saataisiin toi motti pelittämmän niin kuin ennen -itsellä ei oikein ole paikkaa tai tietotaitoa alkaa aukomaan konetta tosta vaan.. :roll:
Comment