Eli tarvis pikaista jeesiä,ei yhtään aikasempaa kasi kokemusta,eli kone E38 pois ja nyt E30 keulalla koeajolle en aivan vielä ole päässyt,mutta paikallaan mitä kokeillut niin minusta kierrokset jää vajaaksi,ei omasta mielestä kierrä rajoittimeen, vaan alkaa vaikertaan aiemmin,kiekkoja en tiedä kun ei ole oikeaa koodiplugia mittaristossa,kutosen palikka paikoillaan..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60+E30 ei kierrä kunnolla
Collapse
X
-
Koneen sähköt on,boxi on -404 loppuinen E34 manuaalista,kaverilla E39 4.4 se kyl laulaa paikallaanki rajottimelle..
Ei tuo minusta ole normi ku alkaa röpeltään ym.. veikkaan 4000-5000kiekkaa
Originally posted by Suh0 View PostVarmaksi en mene sanomaan, mutta kuulostaisi siltä että jos siinä on tuon koneen kaikki sähköt paikallaan, niin voisiki siinä boksissa olla rajoitin että kone ei paikallaan kierrä tappiin, vaan vasta ajossa. Näin aika usein on, varsinkin isommissa moottoreissa.
Comment
-
-
Lisääntyviä ongelmia,nopeusjohto dme.lle oli kytkemättä,mutta tällä ei vaikutusta mihinkään,edelleen ei kierrä,ja tiellä tasakaasulla ajettaessa heittää aivanko muutaman pytyn pois pelistä,ropeltaa,ku kierroksia käyttää niin taas "vedot" löytyy takas,mutta tekee vähän väliä uudesti tätä..
Myös selvä bensan haju tulee hyttiin ku ropeltaa,vuotoja en löytänyt mistään..
Alkaa jo pikkuhiljaa Kyrsiin ku koko kasin keulalle laitoin...🙈
Comment
-
-
Ootko vaihtanu tulpat? Tai edes tarkastanu että ne on kiinni? Eräässä M60:pissä jota ropasin sai tulpat kiertää irti ihan jatkovarresta käsin pyörittämällä, ei tarvinnu räikkää. Niissä on joku lämpölaajenemishomma jonka vuoksi voi tulpat löystyä.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostOotko vaihtanu tulpat? Tai edes tarkastanu että ne on kiinni? Eräässä M60:pissä jota ropasin sai tulpat kiertää irti ihan jatkovarresta käsin pyörittämällä, ei tarvinnu räikkää. Niissä on joku lämpölaajenemishomma jonka vuoksi voi tulpat löystyä.
Comment
-
-
Naksuuko dme/bensapumpun rele kun oireilee. Ootko Tarkistanut kampurantunnistimen?
Onko tässä sama asc järjestelmä kuin m52 koneisessa. Jos tuo tieto puuttuu tai ei ole koodattu pois käytöstä
Ei anna kiertää tappiinsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
Raktechfin@gmail.com
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostNaksuuko dme/bensapumpun rele kun oireilee. Ootko Tarkistanut kampurantunnistimen?
Onko tässä sama asc järjestelmä kuin m52 koneisessa. Jos tuo tieto puuttuu tai ei ole koodattu pois käytöstä
Ei anna kiertää tappiin
Maf pistokkeen poisto käynnissä,vähän humpas ja sitte tasottu käynti..
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostNaksuuko dme/bensapumpun rele kun oireilee. Ootko Tarkistanut kampurantunnistimen?
Onko tässä sama asc järjestelmä kuin m52 koneisessa. Jos tuo tieto puuttuu tai ei ole koodattu pois käytöstä
Ei anna kiertää tappiinOriginally posted by Vauhtivaunu View PostEi kerro mitään. Pitäs mitata sen maffin antama jännite.
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Posttoiseks paljon pitää olla kampuran anturin ja pyörä väli?näytti n.3mm olevan ja minusta näytti väli isolta
Nämä siis omakohtaisia kokemuksia. Tietenkään et voi vaihtaa siihen hall-anturia, mutta nuo mitat antaa osviittaa.
Originally posted by afafaf View PostMiten se mitataan
Tai tuo pirssi tänne niin laitetaan se toimimaansigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostEn oo mitannu, mutta M60 ja M50 on mitoiltaan sama kammenanturi. M60:pissä vaan pitää olla simmilevy anturin välissä. 3mm on kyllä liikaa oli anturi vr- tai hall-tyyppinen. Hall-anturille (cherry gs100502) oikea välys on 1mm ja vr-anturille jossain 0,8-1,2mm välillä. Jo 2mm saa vr-anturin hävittämään signaalin, mutta hall-anturi vielä lukee.
Nämä siis omakohtaisia kokemuksia. Tietenkään et voi vaihtaa siihen hall-anturia, mutta nuo mitat antaa osviittaa.
maffin signaalijännitteen voi mitata yleismittarilla. Katsot ETM:stä mistä karvasta mitataan. nollasta-viiteen volttiin on alue. Pienellä kuormalla pienempi jännite.
Tai tuo pirssi tänne niin laitetaan se toimimaan
Taidampa ostaa uuden kampuran anturin kuitenkin siihen,raapia sen jälkeen päätä sitte lisää,minkälainen vaikutus on lambdoila millä skaalalla ne säätää nuissa?mielessä kävi myös TPS pitäs sekin mitata samalla jos tuosta mafistaki sais jotain mittaustuloksia.
Entä mitä vois tehä nokan anturi huonosti toimiessaan,eikös se hoida kipinän oikeaan Puolaan?
Comment
-
Comment