2 litranen m10 (l-jetti) on ollut osina.
eli ongelmana on nyt että rempan jälkeen ku laittao käyntiin niin kierrokset nousee samantien 3-4000 ja sammuu heti, kaasulla pysyy kyllä käynnissä, tyhjäkäynnillä ei.
koneessa nytt kiinni 535:sen suuttimet (voisko johtua niistä?), vakio ilmamäärämittari(535:sen on mutta ei ole kiinni)
tyhjäkäynti ruuvia säätämällä ei tapahdu mitään, ilmamäärämittarin neulaa pitämällä tietyssä asennossa saa koneen pysymään käynnissä noin 2000 kierrroksessa..
eli ongelmana on nyt että rempan jälkeen ku laittao käyntiin niin kierrokset nousee samantien 3-4000 ja sammuu heti, kaasulla pysyy kyllä käynnissä, tyhjäkäynnillä ei.
koneessa nytt kiinni 535:sen suuttimet (voisko johtua niistä?), vakio ilmamäärämittari(535:sen on mutta ei ole kiinni)
tyhjäkäynti ruuvia säätämällä ei tapahdu mitään, ilmamäärämittarin neulaa pitämällä tietyssä asennossa saa koneen pysymään käynnissä noin 2000 kierrroksessa..
Comment