Eli yllättäen tuostakin bemarista kansi haljennut. Nokka-akselin alta 4. ja 5. sylinterien välissä n. 5cm pitkä hiushalkema ja kysymys kuuluu; kannattaako viedä hitsattavaksi? Kuinkas kestävyys sen jälkeen, puristukset huitelee konees lähempänä 11:1. Noita kansiakaan kun ei tahdo mistään löytyä ja uus maksaa 900e..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b25 kannen hitsaaminen
Collapse
X
-
huhu kertoo että liian ohutta hitsattavaksi eli ei kestäTurbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
-
-
Ei kestä kuuleman mukaan hitsattuna, eikä niitä suostu siksi monet edes hitsaamaan.
Uusi kansi maksaa noin 800e varaosana KL:ssä ym. mutta jostain ebaysta voisit saada moisen aika halvalla (siis jopa uuden). Käytettyjen kanssa kannattaa olla varovainen, niistä ei koskaan tiedä missä kunnossa ovat ennen kuin ne koneistetaan ja koeponnistetaan.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiEkuulemma noit on hitsailtu, mutta ei ole tietoa miten mahtaa kestää... Ja en ole yhtään hitsattua kantta nähnyt käytössä, ainakaan en ole tiennyt että autossa olisi hitsattu kansi
Juu, ite ainakin hommasin käytetyn kannen tilalle, kun edellinen meni halki näköjään jo kerran korjatusta kohdasta. ..eli korjauttamista en kyllä suosittelisi(jos ei sitten tosi halvalla saa)“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by L.HOotpas nähnyt ja tiedät senkin miten kestää..
Juu, ite ainakin hommasin käytetyn kannen tilalle, kun edellinen meni halki näköjään jo kerran korjatusta kohdasta. ..eli korjauttamista en kyllä suosittelisi(jos ei sitten tosi halvalla saa)VW Golf III 1.8T 20V -94
ex-
E36 320i Coupe -92
E30 325i 2.7 -85
Comment
-
-
Originally posted by koleHitsautin m20b20 kannen, ei ongelmia. Sekä edellisessä dieselissäkin (324td) tais olla hitsattu kansi, ei ongelmia. Toiset sanoi silloinkin et ei kannata ja toiset jopa suositteli.
Just my two cents...Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
Comment