Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 säksätys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freak
    BTCF Member
    • Apr 2003
    • 2560
    • .

    #16
    Originally posted by T3
    MITÄ???
    Niin että kyllähän mää sut tunnen!!!!
    Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

    Vanha Uuden liiton mies...

    Comment

    • Skal Tura
      Newbiemmer
      • Feb 2005
      • 7
      • Vantaa

      #17
      Mulla kanssa säksätti aika pahasti, mutta ku venat sääti niin tuskin enää kuuleekaa... ja konehan oli ajettu ~240tkm ja saanu kovaa rääkkiä edelliset
      ~20tkm että kyllä siellä sitä kulumaa on myös aivan varmasti :(
      E28 2.0 -83

      "True knowledge is to know ones extent of ignorance"

      Comment

      • ZoMbiE
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2583
        • Lohja, Virkkala

        #18
        Originally posted by T3
        Mulla on 136tkm ajettu 323i-78 eikä säksätä. Jokapäiväisessä ajossa E30 325i-touring-92, jolla ajettu 180tkm eikä säksätä sekään. Onks nois jotain vikaa?

        Venttiilit olen aina säätänyt itse, tehtaan antamiin arvoihin. 0,25 ja kylmänä.
        Täällä taitaa nyt kysymyksen esittäjä kuvata M20:n tyypillistä käyntiääntä säksätykseksi Ja tosiaan, jos venttiilit ei äännä, niin ruiskusuuttimien äänen kuulee kyllä selvästi, ainakin kaikissa M20 koneella olevissa joissa olen itse ollut kyydissä/ajanut sen on kuullut.

        Comment

        • T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

          #19
          Originally posted by ZoMbiE
          Täällä taitaa nyt kysymyksen esittäjä kuvata M20:n tyypillistä käyntiääntä säksätykseksi Ja tosiaan, jos venttiilit ei äännä, niin ruiskusuuttimien äänen kuulee kyllä selvästi, ainakin kaikissa M20 koneella olevissa joissa olen itse ollut kyydissä/ajanut sen on kuullut.
          Niin, sähkösuuttimilla varustetut (L-jetronic ja Motronic) M20-koneet pitävät mielestäni tikitystä. Mutta jos ne todella säksättävät, niin taitaa ääni kuulua muualta kuin suuttimista.
          OIKEANLAISELLA ruiskulla, eli Kuninkaallisella K-Jetronicilla varustettu moottori on sensijaan suuttimien puolesta hiljainen. Sivistyneessä moottorissa pitää olla sivistyneet äänet Kamalia semmoset, missä on räkättirastaslauma konepellin alla.
          .

          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎