Originally posted by tihuovin
m20b25 oireilee lämpötilanvaihteluita
Collapse
X
-
Joo on se varmaa että vika on johtosarjassa, ja varmaan ihan siinä liittimen kohdalla, sillä kun siitä liittimen vierestä räplää johtoja niin lähtee taas käymään. sammumaan en oo sitä tosin saanu johtoja räpläämällä. Mistä mä löytäisin siihen kytkiksen että vois ruveta tarkastelemaan johtoja? Johdon värin perusteella ois vissii helpointa ettii vikaa?Last edited by _riskus; 13-06-2005, 20:31.
-
Malli ja vuosimalli auttais tähän asiaan kummasti...Originally posted by _riskusMistä mä löytäisin siihen kytkiksen että vois ruveta tarkastelemaan johtoja? Johdon värin perusteella ois vissii helpointa ettii vikaa?
Comment
-
Tekniikanvaihto... Taitaa olla paha sanoa todellista vuosimallia, kun auto on jotain muuta kuin tekniikka ja tekniikassa melko varmasti osia eri vuosimalleistaOriginally posted by LekaMalli ja vuosimalli auttais tähän asiaan kummasti...
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
tossa olisi 87:n kytkentäkaaviot http://www.autolib.diakom.ru:8001/CA...NG%20DIAGRAMS/F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Tuoltahan niitä löytyy...Originally posted by _riskushmm nyt kun avasin sen niin vois kysyä olisko jollai kytkistä siihen 2-riviseen liittimeen missä on noin 35 napaa?
Comment
-
siistiä! kiitos. Tosin nyt en tiedä onko vika johtosarjassa vai boksissa, sillä auto sammui kun nostin motronicin kulmaa... olisko kellään myynnissä johtosarjaa ja/tai motronic-boksia? boksissa on seuraavat merkinnät:
MOTRONIC
BOSCH
0 261 200 081
Made in Germany 078
1 714 387.9
tämä on siis 2-rivinen 35-pinninen malli.
Comment
Comment