Kun sain viimein aikaiseksi vaihtaa laatikon ja turbiinin autoon niin tuli vastaan että vaihtolootan mukana (ostettu halvalla käytettynä vuosia sitten), mukana tullut momentinmuunnin on melko selkeästi pienempi halkaisijaltaan ja paksuudeltaan kuin vanha, vaikka kävisi muuten kyllä kiinni.
Miten vaikuttaa auton käyttäytymiseen vai meneekö jopa ohjainyksikkö sekaisin tuosta jos lykkää kiinni?
Sinänsä niin vittumainen homma ainakin näin ensikertaa laatikkoa vaihtaen ettei ihan huvikseen vaihtelisi jokapäivä...
Vanha laatikko ja momentinmuunnin taisi olla 523 e39:n alta ja tämä omani on 325cia e46, joten vääntöä lienee tässä uudemmassa m54 koneisessa enemmän ja siksi järeämpi tuo momentinmuunnin.
Sittenhän tässä autossani on maakaasu polttoaineena joka toisaalta vie suuren osan alaväännöstä ja olisin ihan iloinen mikäli antaisi kiertää hieman ylemmäksi ennenkuin vaihtaa isompaa, eikös tuo nyt vaikuta jotenkin tähän?
Lähinnä käytännössä haluaisin siis tietää mikä on vaikutus ennenkuin laitan kiinni ja kokeilen.. vai pistääkö tilaukseen suosiolla uutta muunninta
Miten vaikuttaa auton käyttäytymiseen vai meneekö jopa ohjainyksikkö sekaisin tuosta jos lykkää kiinni?
Sinänsä niin vittumainen homma ainakin näin ensikertaa laatikkoa vaihtaen ettei ihan huvikseen vaihtelisi jokapäivä...
Vanha laatikko ja momentinmuunnin taisi olla 523 e39:n alta ja tämä omani on 325cia e46, joten vääntöä lienee tässä uudemmassa m54 koneisessa enemmän ja siksi järeämpi tuo momentinmuunnin.
Sittenhän tässä autossani on maakaasu polttoaineena joka toisaalta vie suuren osan alaväännöstä ja olisin ihan iloinen mikäli antaisi kiertää hieman ylemmäksi ennenkuin vaihtaa isompaa, eikös tuo nyt vaikuta jotenkin tähän?
Lähinnä käytännössä haluaisin siis tietää mikä on vaikutus ennenkuin laitan kiinni ja kokeilen.. vai pistääkö tilaukseen suosiolla uutta muunninta
Comment