Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 kansista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JJ Tupa
    Bimmer Rookie
    • Apr 2005
    • 142
    • Seinäjoki

    m20 kansista

    Onko mitään mahdollisuutta laittaa b20/b23 kantta tohon 2.7 lohkoon, puristukset 11:1? Alkaa vaan v*tuttaamaan ku ei 2.5 kantta löydy niin mistään, enkä halua maksaa 800-900e uudesta kannesta. Ennemmin ostan vaikka toisen 325i ja siitä kansi.. Searchillä löysin kyllä aiheeseen liittyviä juttuja mutta juuri tähän vastausta ei löytyny.
    VW Golf III 1.8T 20V -94

    ex-
    E36 320i Coupe -92
    E30 325i 2.7 -85
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #2
    On mahdollista. Oikeastaan alkuperäisessä 2,7-eta-moottorissahan onkin kansi, jossa 2,0/2,3-palotila ja hieman pienemmät venttiilit.
    Eta-kansi vastaa kanaviltaan ja venttiileiltään vanhaa K-jetronic-kantta.

    Laita siihen koneeseen uudempi L-Jetronic/Motronic-koneen 2,0/2,3-kansi, niin pysyy ne puristuksetkin ylhäällä, jos meinaat vaparikonetta tehdä.

    Oho, nythän mä vasta hokasinkin, että mullahan on tommosia L-jet-kansia vaikka kuinka monta tallissa
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • JJ Tupa
      Bimmer Rookie
      • Apr 2005
      • 142
      • Seinäjoki

      #3
      No mulla 2.5 lohko stroukattu dieselin kampiakselilla 2.7:ksi ja laitettu 11:1 korkeapuristemännät, tarkotus olis vaparina pitää eli puristukset pitäs saada pysymään ylhäällä.

      Originally posted by T3
      Oho, nythän mä vasta hokasinkin, että mullahan on tommosia L-jet-kansia vaikka kuinka monta tallissa
      No olisitko halukas luopumaan yhdestä
      Last edited by JJ Tupa; 19-06-2005, 16:20.
      VW Golf III 1.8T 20V -94

      ex-
      E36 320i Coupe -92
      E30 325i 2.7 -85

      Comment

      • L.H
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2003
        • 2481
        • Lohja

        #4
        Tossa b20/b23 kannessahan on sitten pienemmät kanavat/venttiilit, että tehot varmaan ei pysy ihan samassa..
        “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

        Comment

        • JJ Tupa
          Bimmer Rookie
          • Apr 2005
          • 142
          • Seinäjoki

          #5
          Originally posted by L.H
          Tossa b20/b23 kannessahan on sitten pienemmät kanavat/venttiilit, että tehot varmaan ei pysy ihan samassa..
          Sitähän tuli täs vähän kans mietittyä, tiedä ny sitte mikä olis järkevintä..
          VW Golf III 1.8T 20V -94

          ex-
          E36 320i Coupe -92
          E30 325i 2.7 -85

          Comment

          • T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

            #6
            Originally posted by L.H
            Tossa b20/b23 kannessahan on sitten pienemmät kanavat/venttiilit, että tehot varmaan ei pysy ihan samassa..
            Sen minkä yläkierroksilla häviää 5500-6500rpm, niin voittaa parempana alakierrosvääntönä 1000-4000rpm.

            Jokainen miettii mitä kierrosaluetta moottoristaan yleisimmin käyttää.
            .

            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎