Onko mitään mahdollisuutta laittaa b20/b23 kantta tohon 2.7 lohkoon, puristukset 11:1? Alkaa vaan v*tuttaamaan ku ei 2.5 kantta löydy niin mistään, enkä halua maksaa 800-900e uudesta kannesta. Ennemmin ostan vaikka toisen 325i ja siitä kansi.. Searchillä löysin kyllä aiheeseen liittyviä juttuja mutta juuri tähän vastausta ei löytyny.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20 kansista
Collapse
X
-
On mahdollista. Oikeastaan alkuperäisessä 2,7-eta-moottorissahan onkin kansi, jossa 2,0/2,3-palotila ja hieman pienemmät venttiilit.
Eta-kansi vastaa kanaviltaan ja venttiileiltään vanhaa K-jetronic-kantta.
Laita siihen koneeseen uudempi L-Jetronic/Motronic-koneen 2,0/2,3-kansi, niin pysyy ne puristuksetkin ylhäällä, jos meinaat vaparikonetta tehdä.
Oho, nythän mä vasta hokasinkin, että mullahan on tommosia L-jet-kansia vaikka kuinka monta tallissa.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
-
No mulla 2.5 lohko stroukattu dieselin kampiakselilla 2.7:ksi ja laitettu 11:1 korkeapuristemännät, tarkotus olis vaparina pitää eli puristukset pitäs saada pysymään ylhäällä.
Originally posted by T3Oho, nythän mä vasta hokasinkin, että mullahan on tommosia L-jet-kansia vaikka kuinka monta tallissaLast edited by JJ Tupa; 19-06-2005, 16:20.VW Golf III 1.8T 20V -94
ex-
E36 320i Coupe -92
E30 325i 2.7 -85
Comment
-
-
Originally posted by L.HTossa b20/b23 kannessahan on sitten pienemmät kanavat/venttiilit, että tehot varmaan ei pysy ihan samassa..
Jokainen miettii mitä kierrosaluetta moottoristaan yleisimmin käyttää..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment