Onko mitään mahdollisuutta laittaa b20/b23 kantta tohon 2.7 lohkoon, puristukset 11:1? Alkaa vaan v*tuttaamaan ku ei 2.5 kantta löydy niin mistään, enkä halua maksaa 800-900e uudesta kannesta. Ennemmin ostan vaikka toisen 325i ja siitä kansi.. Searchillä löysin kyllä aiheeseen liittyviä juttuja mutta juuri tähän vastausta ei löytyny.
m20 kansista
Collapse
X
-
On mahdollista. Oikeastaan alkuperäisessä 2,7-eta-moottorissahan onkin kansi, jossa 2,0/2,3-palotila ja hieman pienemmät venttiilit.
Eta-kansi vastaa kanaviltaan ja venttiileiltään vanhaa K-jetronic-kantta.
Laita siihen koneeseen uudempi L-Jetronic/Motronic-koneen 2,0/2,3-kansi, niin pysyy ne puristuksetkin ylhäällä, jos meinaat vaparikonetta tehdä.
Oho, nythän mä vasta hokasinkin, että mullahan on tommosia L-jet-kansia vaikka kuinka monta tallissa.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
No mulla 2.5 lohko stroukattu dieselin kampiakselilla 2.7:ksi ja laitettu 11:1 korkeapuristemännät, tarkotus olis vaparina pitää eli puristukset pitäs saada pysymään ylhäällä.
Originally posted by T3Oho, nythän mä vasta hokasinkin, että mullahan on tommosia L-jet-kansia vaikka kuinka monta tallissaLast edited by JJ Tupa; 19-06-2005, 15:20.VW Golf III 1.8T 20V -94
ex-
E36 320i Coupe -92
E30 325i 2.7 -85
Comment
-
Originally posted by L.HTossa b20/b23 kannessahan on sitten pienemmät kanavat/venttiilit, että tehot varmaan ei pysy ihan samassa..VW Golf III 1.8T 20V -94
ex-
E36 320i Coupe -92
E30 325i 2.7 -85
Comment
-
Originally posted by L.HTossa b20/b23 kannessahan on sitten pienemmät kanavat/venttiilit, että tehot varmaan ei pysy ihan samassa..
Jokainen miettii mitä kierrosaluetta moottoristaan yleisimmin käyttää..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
Comment