no osaako kukaan sanoa et kui paljo o asteet viturallaa kun kampiakselin pyörässä oleva merkki on n, suunnilleen kohalla sen tapinkanssa mikä on siin vieressä :/
mulla ainakin on kampiakselin siiva pyörässä kaks merkkiä sellanen hahlo missä on toisella puolen 1 ja toisel puolella 0 eli yläkuolo kohdan merkki... ja vähän aikaisemmin jos katsotaan koneen pyörimis suunnassa niin sieltä löytyy sellainen nystyrä jonka luulisin olevan ennakon merkki....
mulla ainakin on kampiakselin siiva pyörässä kaks merkkiä sellanen hahlo missä on toisella puolen 1 ja toisel puolella 0 eli yläkuolo kohdan merkki... ja vähän aikaisemmin jos katsotaan koneen pyörimis suunnassa niin sieltä löytyy sellainen nystyrä jonka luulisin olevan ennakon merkki....
Hetkinen eikos tuo 2900 kiekkaa voida ihan kaasu jalalla polettaa ja sitten ajoitus kohdalleen? ei varmaan ihan aivan niin tarkka ole kuin tyhjäkäyntiä säätämällä..
Jakajasta irroitetaan molemmat alipaineletkut.
Stroboskooppi(ajoituslamppu) kytketään annettujen ohjeiden mukaisesti.
Ensin säädetään tyhjäkäynti arvoon 2900rpm. (muista irroittaa ensin alipaineletkut)
Sitten osoitetaan ajoituslampulla (ei sama kuin taskulamppu) tuohon vaihdelaatikon reikään.
mites kun
Jakajassa ei ookku yks letku eikä vaikuta käyntii onko kii vai ei...
sit ei löydy kiekka mittarii saati sit ku strobolla yrittää kattoo sinne neitsyt reikää nii tulee vaa paha mieli.. ei siel mitää nää vai pitääkö kattoo pilkko pimeessä? tai sit mul on iha vitun susi strobotin lamppu
Comment