Eis se säädy niin et kääntää virranjakajasta silleen et tyhjäkäynti on minimissä ja sitten siitä perstuntumalla motarilla aikasemmalle kunnes veto eri kierroslukualueilla / halutulla kohalla on paras?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 syt. ennakko
Collapse
X
-
toi T3:n juttu oli just niinkun pitääkin,mutta kaikissa vp:ssä ei ole välttämättä sitä kuulaa vaan viiva,se kyllä näkyy jotenkin strobolla mutta jos haluaa vähän tarkemmaksi niin ottaa vaan rengastussin käteen ja pistää merkin niin varmasti sokeakin erottaa.
ja ne hihnapyörään merkkailijat ei satu lähellekään oikeaa ennakkoa koska se hihnapyörä pyörii ehkä vähän eri tahtiin kun vauhtipyörä ja oikea merkki on just vauhtipyörässä.hihnapyörässä on vain Ykk:n merkki.
Comment
-
-
Originally posted by ton1-87toi T3:n juttu oli just niinkun pitääkin,mutta kaikissa vp:ssä ei ole välttämättä sitä kuulaa vaan viiva,se kyllä näkyy jotenkin strobolla mutta jos haluaa vähän tarkemmaksi niin ottaa vaan rengastussin käteen ja pistää merkin niin varmasti sokeakin erottaa.
ja ne hihnapyörään merkkailijat ei satu lähellekään oikeaa ennakkoa koska se hihnapyörä pyörii ehkä vähän eri tahtiin kun vauhtipyörä ja oikea merkki on just vauhtipyörässä.hihnapyörässä on vain Ykk:n merkki.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Originally posted by ton1-87sitä minä vaan et vauhtipyörän ja hihnapyörän halkaisija on erilainen ja se vaikuttaa siten että kun vp pyörähtää kerran ympäri niin se hihnapyörä ottaa aika monta kierrosta enemmän.
Comment
-
-
Originally posted by ton1-87ja ne hihnapyörään merkkailijat ei satu lähellekään oikeaa ennakkoa koska se hihnapyörä pyörii ehkä vähän eri tahtiin kun vauhtipyörä ja oikea merkki on just vauhtipyörässä.hihnapyörässä on vain Ykk:n merkki.
t.Ville
Comment
-
Comment