Elikäs tuohon mun E28 M535seen liittyen.. Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta edelleen tietotaito nolla näistä laatikoista 
Mitä mulla on:
-Auto, jossa on siis ei-sähköohjattu ZF4HP22
-ZF4HP22, joka on aikalailla jätettä.
Jos ostan samanlaisen, ei-sähköohjatun, ZF4HP22sen, joka on ollut E30 325sessa kiinni, saanko vanhan laatikon osia käyttämällä kasattua toimivan laatikon M30B34 koneeseen? Mitä pitää ottaa vanhasta irti, turbiini ainakin?

Mitä mulla on:
-Auto, jossa on siis ei-sähköohjattu ZF4HP22

-ZF4HP22, joka on aikalailla jätettä.
Jos ostan samanlaisen, ei-sähköohjatun, ZF4HP22sen, joka on ollut E30 325sessa kiinni, saanko vanhan laatikon osia käyttämällä kasattua toimivan laatikon M30B34 koneeseen? Mitä pitää ottaa vanhasta irti, turbiini ainakin?
Comment