Päivee! Kiitos forumille pääsystä. Ostin pitkästä aikaa bmw:n ja ajattelin aloittaa häirinnän välittömästi.
e39:llä ajettu n. 300tkm ja oletus on, ettei automaatin öljyjä ole ikinä vaihdettu. Olen nyt lukenut riittämiin kauhutarinoita vanhojen laatikoiden öljynvaihdoista, mutta tekisi mieli edes puhdas suodatin sinne vaihtaa.
Jos niin on, että osa kytkinpakkojen kitkapinnasta lilluu jo öljyn seassa ei liene järkevää heittää niitä öljyjätteeseen. Onko pähkähullu idea laittaa vanhat öljyt takaisin ja korvata vain vuotanut/ lattialle mennyt öljymäärä tuoreella?
Tiedän kyllä, että koulukuntia ja mielipiteitä riittää huuhteluvaihdon ja koskemattomuuden väliltä joka lähtöön. Lähinnä kiinnostaa, olisiko jollain kokemuksia tällaisesta tavasta?
e39:llä ajettu n. 300tkm ja oletus on, ettei automaatin öljyjä ole ikinä vaihdettu. Olen nyt lukenut riittämiin kauhutarinoita vanhojen laatikoiden öljynvaihdoista, mutta tekisi mieli edes puhdas suodatin sinne vaihtaa.
Jos niin on, että osa kytkinpakkojen kitkapinnasta lilluu jo öljyn seassa ei liene järkevää heittää niitä öljyjätteeseen. Onko pähkähullu idea laittaa vanhat öljyt takaisin ja korvata vain vuotanut/ lattialle mennyt öljymäärä tuoreella?
Tiedän kyllä, että koulukuntia ja mielipiteitä riittää huuhteluvaihdon ja koskemattomuuden väliltä joka lähtöön. Lähinnä kiinnostaa, olisiko jollain kokemuksia tällaisesta tavasta?
Comment