jos vaihtaa kireemmän nokan niin mitä on järkevää tehdä samalla? Oon suunnitellu m20b25 koneeseen 290 asteista akselia. Ilmeisesti ainakin jäykemmät venttiilijouset? Ja tehon lisäyshän tuolla ei kovin järkyttävä edes ole (muisteekseni jotain 15hp) että sen puoleen tuskin tarvii tehdä kovin radikaaleja muutoksia
Announcement
Collapse
No announcement yet.
nokka- akselista
Collapse
X
-
Originally posted by JuizaJos raaskit panostaa, niin uusi pakosarja valun tilalle. Bensantarve saattaa kasvaa...ehkä joku ohjelmoitava lastu?
Ja tietysti tarviit onnea päästöjen kanssa, jon vähäpäästöinen.ohjelmoitava lastu ei onnistu armeijan päivärahoilla
325tds -97
GSX-R1000 -04
Comment
-
-
Säädettävä nokkapyörä jos nenänkin vaihdat...
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Originally posted by ArtoOriginally posted by jvakevapuristussuhteen nosto.
Comment
-
-
Originally posted by LoudPipeNo katsos kun nokassa asteet kasvaa niin dynaaminen puristussuhde laskee. Kun staattista suhdetta nostetaan, saadaan dynaaminen suhde taas kohdilleen. 290 astetta on jo varsin pitkäkestoinen nokka, ei varmaan ihan pikkupuristuksilla toimi. Ja nostohan tapahtuu puristustilavuutta pienentämällä
Comment
-
Comment