Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ahdettussa M20B25:ssa Asentotunnistimen paikan muuttaminen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Team Eastcorner
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1095
    • Vimpeli

    #31
    Originally posted by Freak
    NUSNUSNUSNUS...!
    Kipinä syntyy vasta tulpassa.
    NUSNUSNUSNUS...! kipinähän muodostuu myös jakajan sisällä, koska pyörijän ja kannen kosketuspinnan väliin jää ilmarako

    taas vähän OT: mut mitäs tapahtuu jos pyörijä on kahden pytyn piikkien välissä sytytys hetkellä ja toisessa on tietenkin puristustahti meneillään? eikös se iske kumminkin siihen puristustahdissa olevaan, huonomman eristyksen vuoksi?

    mut joo, onhan siinä pyörijässä leveä pää, ettei varmaan se 5 astetta tunnu missään.. ehkä sitäkin kannattaa laittaa hieman myöhäselle, ettei ennakon myöhäistämisessä tule ongelmia..

    mutta, siinähän saakin olla setä samuli että saa pikkukonstein säädettyä pyörijää. eikös tässä ollu motronic kyseessä? ja siinähän on kampiakselin päässä jakaja.. tai no, ainahan kiilan saa poistettua?
    Rides:

    -E28 518i ´86
    -Audi A6 C5 ´99
    -VW T4 ´97

    Comment

    • Freak
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2003
      • 2539
      • .

      #32
      Originally posted by Team Eastcorner
      NUSNUSNUSNUS...! kipinähän muodostuu myös jakajan sisällä, koska pyörijän ja kannen kosketuspinnan väliin jää ilmarako
      Nusnus joo...Tulimme myös itseni kanssa tähän tulokseen, mutta päädyimme toisenlaiseen vastaukseen.
      Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

      Vanha Uuden liiton mies...

      Comment

      • AnatomiA
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2003
        • 367
        • Pori

        #33
        Originally posted by Team Eastcorner
        NUSNUSNUSNUS...! kipinähän muodostuu myös jakajan sisällä, koska pyörijän ja kannen kosketuspinnan väliin jää ilmarako

        taas vähän OT: mut mitäs tapahtuu jos pyörijä on kahden pytyn piikkien välissä sytytys hetkellä ja toisessa on tietenkin puristustahti meneillään? eikös se iske kumminkin siihen puristustahdissa olevaan, huonomman eristyksen vuoksi?

        mut joo, onhan siinä pyörijässä leveä pää, ettei varmaan se 5 astetta tunnu missään.. ehkä sitäkin kannattaa laittaa hieman myöhäselle, ettei ennakon myöhäistämisessä tule ongelmia..

        mutta, siinähän saakin olla setä samuli että saa pikkukonstein säädettyä pyörijää. eikös tässä ollu motronic kyseessä? ja siinähän on kampiakselin päässä jakaja.. tai no, ainahan kiilan saa poistettua?
        Eihän ton pyörijän säätäminen ole kovinkaan vaikeeta. Liitteenä viitettä antava "luomus"
        Eli harmaat nuolet näyttävät suurinpiirtein, mihin suuntaan pitää viilata reikiä soikeiksi.
        Attached Files
        | Bmw 730d E65 & E24 635Csi | 12m Ford Excursion limo 220" |

        | Design Rosendahl Oy |
        | Automaalaamo & kolarikorjaamo |
        | Brodeeraukset, painatukset, teippaukset, vanteiden maalaukset |
        | T-paidat, tiimi-takit hupparit, pipot, lippikset brodeerattuna tai painettuna |
        | http://www.designrosendahl.com |

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎