Paljonko tollasen e28 518i:n m10 koneen venttiilinvälys kuuluisi olla kylmänä? Oon unohtanut sen ja nyt pitäis säätää...tietoa kaivataan!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m10 venttiilinvälys?
Collapse
X
-
Originally posted by peinoooPaljonko m20b25 venttiili välys? Ja miten se säätö tapahtuu? Milloin mikäkin pitää säätää?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3Tehdas antaa arvoiksi 0,15-0,20 ja kuumanahan näitä EI SITTEN SÄÄDETÄ.
Comment
-
-
Originally posted by peinoooPaljonko m20b25 venttiili välys? Ja miten se säätö tapahtuu? Milloin mikäkin pitää säätää?
Comment
-
-
Kuinka usein m20 pitää välykset säätää? Onko jotain muuta joka pitäis tehdä tuossa säädön yhteydessä. Ja onko m20 moottorissa jotain öljyputkea kuten ainakin m30 koneessa on jonka kireys pitää tarkistaa samalla, että ei nokka-akseli mene pilalle?Last edited by peinooo; 17-07-2005, 17:34.
Comment
-
-
Originally posted by peinoooKuinka usein m20 pitää välykset säätää? Onko jotain muuta joka pitäis tehdä tuossa säädön yhteydessä. Ja onko m20 moottorissa jotain öljyputkea kuten ainakin m30 koneessa on jonka kireys pitää tarkistaa samalla, että ei nokka-akseli mene pilalle?
Comment
-
-
Originally posted by peinoooNiin säädetäänkö ne venttiilit siten että rakotulkki laitettaan siihen venttiilin ja epäkeskon väliin ja sitten käännetään epäkeskoa ja sitten mutteri takaisin kiinni? Pitääkö sen rakotulkin liikkua helposti siinä välissä?
Itse en näistä pahemmin ymmärrä
Tuossa yksi kuva omasta M30:n venttiliensäädöistä.
Comment
-
-
Juu, tuossa vähän aikaa sitten kyselin noista välyksistä..
Niin, eli pistin tuossa vähän aikaa sitten M10B18:sta venttiilit säätöön ja laitoin Alfa-Mer:n ja muutaman netti artikkelin ohjeiden mukaan 0.20mm.. Mitenköhän se sitten on. Onko se virallisesti 0.15mm vai 0.20mm?
M30B34:n tarttis uusia ainakin kampiakselin päätytiivisteet, kannen hilut, ketjun sälät ja kytkin, pitäiskö öljypumppu uusia ~160tkm ajettu? kannattaisko inspection 2:n yhteydessä tehdää muutakin? Ajatuksissa pyörii kunnon alustaremppa ja V12 :think:
Tuo M30 kone sitten E28:n tai E30 keulalle.. E30 varmaan saa riittävästi puhtia M10B18:sta tosin.Last edited by djd1mm; 21-06-2008, 16:34.Raasing > BMW 535i 1992 M30B35 > Gummit meni
Comment
-
Comment