Originally posted by Zzzz
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525d -01, ilmamassamittari ja turbon mukaantulo
Collapse
X
-
Ex. Bmw 520iA Touring -01/02
Ex. Ford Mondeo 1.8 Trend -02
Ex. MB C 200cdi farkku -03
Ex. Bmw 540iA T -98/99
Ex. Audi a6 2.8 quattro -98
Ex. Bmw 530dA -99 (r.i.p)
-
-
Originally posted by jakkeri530dEn tiedä milloin kasattu mutta, 4/99 käyttöönotettu. viosikohan mulla olla joku vanhemman mallinen massamittari,kun ei toimi... eikö 525d tullut markkinoille -01>
525d:tä on valmistettu vuosimalleja 01-03 ja noissa on common rail kone.
Loppuu tietämys ainakin tältä erää. Ehkä sinun autossasi on sitten jokin hieman erilainen massamittari tms.
Autosi kasauskuukauden saat selville kun syötät alustanumeron 7 viimeistä merkkiä sivulla http://www.realoem.com/bmw/select.do
Comment
-
-
joo onhan tuo commonrail kone,sama kone kuin sullakin mutta iskunpituutta muuttamalla 530d:stä on tehty 525d! meillä oli jo puhetta tästä toisessa topicissa kun nimimerkillä EX-Vag kirjoitteleva kaveri törmäsi samaan ongelmaan omassa 530d:ssään. pitää sitte vissiin ostaa boschin mittari =maksaa...Ex. Bmw 520iA Touring -01/02
Ex. Ford Mondeo 1.8 Trend -02
Ex. MB C 200cdi farkku -03
Ex. Bmw 540iA T -98/99
Ex. Audi a6 2.8 quattro -98
Ex. Bmw 530dA -99 (r.i.p)
Comment
-
-
Säästäkää ne risat orkkis massamittarit, ihan "Just in case" jos ootte vaihtaneet "ei orkkiksen" risan tilalle konehuoneeseen. On sitten helpompi mennä leimalle risalla mittarilla, jos päästöarvot on taivaissa ekalla yrittämällä.Tosin se piuha irti korjauskin vois olla yks keino...420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
Comment