Aattelin nyt tehdä oman alotuksen kun ei oo löytynyt mistään vastaavia oireita ja alkaa hermo meneen ton kanssa. Eli normi ajossa toimii aikalailla normaalisti, tyhjäkäynti on hyvä ja tasainen sekä kulutuskin normaali. Mut sit kun koittaa reilummalla kaasulla kiihdyttää niin ei kiihdy kunnolla, nykii sekä n.4krpm syttyy moottorin vikavalo ja tippuu pari sylinteriä pois pelistä. Vikakoodeja antaa P0056 (HO2S Heater control circuit bank2 sensor2), P1343 (Misfire Cylinder 1 With Fuel Cut-off), P1345 (Misfire Cylinder 2 With Fuel Cut-off) sekä P1347 (Misfire Cylinder 3 With Fuel Cut-off). Vikakoodeja P0056 tulee aina, muut vasta kun on sytyttänyt moottorin vikavalon.
Nyt vaihdettu huohotin letkuineen, kaasuläpän ja imm väliset haitariputket, satunnaisia pienempiä alipaineletkuja, imusarjan kumitulpat, bensapumppu sekä bensansuodatin. Imuvuotoja on etsitty tuloksetta. Oon myös vaihtanu 2sylinterin puolan ja tulpan kertaalleen 5sylinteriin ja päin vastoin eikä vaikutusta, vikakoodi pysyy 2sylinterissä. Seuraava mitä ite mietin on et onko katti ottanu itteensä kun tukkosen huohottimen takia on polttanut öljyä? Alkaa ideat loppuun sekä mielenkiinto tua pakkasessa rymytä ton auton kanssa jo mut ei kehtais paaliinkaan pistää
Nyt vaihdettu huohotin letkuineen, kaasuläpän ja imm väliset haitariputket, satunnaisia pienempiä alipaineletkuja, imusarjan kumitulpat, bensapumppu sekä bensansuodatin. Imuvuotoja on etsitty tuloksetta. Oon myös vaihtanu 2sylinterin puolan ja tulpan kertaalleen 5sylinteriin ja päin vastoin eikä vaikutusta, vikakoodi pysyy 2sylinterissä. Seuraava mitä ite mietin on et onko katti ottanu itteensä kun tukkosen huohottimen takia on polttanut öljyä? Alkaa ideat loppuun sekä mielenkiinto tua pakkasessa rymytä ton auton kanssa jo mut ei kehtais paaliinkaan pistää
Comment