Announcement

Collapse
No announcement yet.

M50B20 vs m50B25 kaasuläppä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mige95
    BTCF Member
    • Mar 2014
    • 1180
    • lahti

    #16
    Erikoinen nokka pari, sama profiili imunokas kun mulla mutta mulla on pakonokkakin samoilla specseillä, voi olla ihan hyväkin. Catcamsin nokkia kun katsoo ei niissä pako ja imunokis kauheita eroja ole ei edes 10 astetta.

    M52/n52 imusarja on varmaa paras lähtökohta b22 koneesee, älä ainakaa s50 läppärunkoja rupee laittaa kun ne on liian isot muihinki.

    Onhan kilpakäytössä nätä b20 ja b22 koneita.
    -g20 330e
    -e31 840ci sc
    -e46 316i (m52tub25)

    EX- f11 530d lci
    Ex- f01 730d
    Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
    Ex: -06 e61 535d m-sport
    Ex:-02 e39 530d manual
    Ex -93 e34 520i

    Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.

    M62tu ajoitustyökalut.
    N47/n57 ajoitustyökalut.

    Comment

    • Paperman77
      BTCF Member
      • Jun 2017
      • 219
      • Kuopio

      #17
      Originally posted by jr66 View Post
      Pakopuolella asteita huomattavasti vähemmän, mihinkäs tällä pyritään :think
      Tuo pakopuolen asteet/nosto oli hatusta heitetty, kun satuin istumaan linja-autossa kohti Jämsää hakemassa autoa mihin ruvetaan tuusaamaan! Imunokka jäi niin elävästi mieleen Juhan kanssa keskusteluista. Täytyy kaivella sähköpostista tuon pakonokan speksit illalla. Taisi se olla vähän lähempänä tuota imua?
      Erehtymisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

      Comment

      • Paperman77
        BTCF Member
        • Jun 2017
        • 219
        • Kuopio

        #18
        [email protected]
        20.4.2018 12.38
        -> minä

        jos aiot laskennallisen puristussuhteen nostaa yli 12 niin tarvitset
        vähintään 250 1-1mm aukioloajalla olevat nokka-akselit.muuten dynaaminen
        puristus-suhde nousee yli huoltoasema bensalle kriittisen 9.5 ja männät
        tuhoutuu (detonointi hajottaa männät ja palotilan).sanot että sinulla on
        m50 moottori,onko se non-vanos moottori ?
        jos se on nv-moottori niin suosittelen että imuun hiotaan 263 1-1mm
        asteita.nosto 12.25mm ja kokonaisaukiolaika 295ast ja asennetaan ilman
        vanosta.toinen vaihtoehto 253 1-1mm aukioloaikaa 11.60mm nostoa ja 286
        kokonaisaukiolaikaa ja asennetaan ilman vanosta.pakoon hiotaan 253 1-1mm
        astetta.

        Tuossa pätkä keskustelusta! Eipä tuossa noita nokkia erotella, eli miksipäs ei molemmat nokat samolla spekseillä? Juttua voidaan jatkaa tuolla projektit osiossa. Tein sinne oman threadin koskien tätä prokkista...
        Erehtymisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎