Onkos porukalla kokemuksia näistä. Vähän funtsailin Phormulan KS3:n ostamista. Omassa koneessa on kaksi paikkaa antureille ja mietin, että pitäiskö ottaa anturi molempiin paikkoihin. Mahtaakohan onnistua, jos peruskalibroinnin ajaisi viinalla? Ei se ainakaan naulaisi. Palotapahtuma on tosin erilainen kuin bensalla, että sen puoleen ei välttämättä toimi. Tarkoitus on lähteä ensin viinalla liikenteeseen ja katsella sitten myöhemmin bensakartat kohdalleen. Tämä siksi, että tankki on puolillaan viinaa, sillä on tarkoitus ajaa aina kun mahdollista ja perussäätöjä hakiessa ei ainakaan pitäisi nakupeikon kummitella. Felxisysteemit olis tarkoitus laitella sitten jossain vaiheessa, mutta se on myöhemmän ajan murhe.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nakutuksen tunnistimet
Collapse
X
-
Mulla on m52:ssa orggis nakuanturit käytössä ms3x megaruutan kanssa ja tuntuu toimivan. Perus kalibroinnin tein juurikin viinalla ja sitten säätelin bensan ennakot sen mukaan miten nakuanturit varotteli nakutuksesta. Flexfuel anturi ja karttojen blendaus siis käytössä. Lopputulemana oli, että sytkäkartat bensalle näytti siltä, mitä voi olettaakkin ja en saanu vakiomäntiä halki nakutuksella, että eiköhän tuo pelannu riittävän hyvin
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Plextuning Knockmonitor V2 ollu käytössä jonkun aikaa, erinomainen laite. ei välttämättä kutos koneessa tarvitse edes 2 anturia, yhdellä saa sylinteri kohtasen nakutuksen kiinni hienosti. Keskustelee monien laitteiden kanssa. ja graaffinen käyttö myöskin mahdollista.Last edited by Exami; 30-03-2019, 21:58.sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
Comment