Originally posted by Ville-325
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vanos 2,5:sta: hajonneita kansia ja pummpuja!!??
Collapse
X
-
Kyllä mäki veikkaisin että toi vedenkierto on se yks suurimmista syistä. Eli kylmää jäähdytysvettä menee vain toisesta päästä konetta, jolloin viimeiset sylinterit käy huomattavasti kuumempina kuin ensimmäiset. Tämä ongelma onkin poistettu uudemmissa koneissa jossa vesi kiertää oikeelta vasemmalle, ja kaikki sylinterit pysyy tasa lämpösinä. (mut toi taitaa tulla vasta oliko se N54 vai N52 koneessa)If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
-
Kyllä M50 pata on kestävä kaikin puolin isommilta mekaanisilta osiltaan ja itse perusmoottorin puolelta. Nuo apulaitteet, vanokset, lambdat, puolat yms hajoilee siitä ympäriltä. Jos kansi on halki tai muuten paskana niin 99% varmasti syynä on:
- vesipumppu paskana ajettu lämmöt punaisella
- termostaatti paskana ajettu lämmöt punaisella
- vesiletku tai jäähdyttäjä paskana ajettu lämmöt punaisella
- revitelty kylmällä koneella ja sammutettu aina suoraan kovasta ajosta ilman jälkikäyttöä / lämmön tasaantumista
- ei ajoissa vaihdettu jäähdytysnesteitä tai ajettu liian vähällä jäähdytysnesteellä
Ihan hyvin joku omistaja on voinut useita vuosia aiemmin tehdä jonkun yllä mainitun asian ja vika on tullut pikku hiljaa autoon. Jostakin 10-15 vuotta vanhasta paskasta ei paljoa ole tietoa millaisella käytöllä ja omistajille ne on olleet aikaisemmin.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Comment