Koitin käyttää searchia, mutta en oikein löytänyt, että mitä 92mm mäntää olette käyttäny kyseisessä muutoksessa? Kestääkö moista porausta? JM-moottoria olen tekemässä...
M10 1.8 92mm poraukselle...?
Collapse
X
-
kuplan männässä ei riitä "korkeus" 39.6mm. volvo B21:n suihkutusmallin mäntä on 92mm ja korkeudeltaan 46mm (bmw:ssä 46.9mm) eli varmaan lähin mitä löytyy. tosin tuollakaan ei saa puristuksia tarpeeksi.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Originally posted by PAtu E21Kun olen kuullut että volkkarin mäntiä oltaisiin käytetty... Mites männäntapin laita? Sopiikohan volkkarin tai volvon koneen mäntä suoraan bemarin kankeen? Onhan näitä nyt kai tehty...? :/
1.8 kammella toimii ja pystyy jopa tekemään híeman pattia mäntiin jos käyttää M3-kiertokankia, mäntä tulee 1.7mm lohkosta yli.
2.0 kammella, 34 korkeilla VW-männillä ja M3-kangilla mäntä nousee lohkosta 0.6mm yli.
volvon tappi paksumpi 24mm mutta saa sovitettua. volvon männät maksoi 1993 n.400mk/kpl, nykyhinnasta ei mitään hajua.
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Kyllä tässä varmaan kohta hankitaan 2.0 alakerta ihan suosista ja jätetään noi porautukset muilleKakslitrasen kannellekkin löytyy heti käyttöö kun tyrkkään sen sitte 1.6 koneen päälle joka olis tarkotus sovitella kuplan perään...
Drive fast, Race hard, die young...
Comment
Comment