Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 1.8 92mm poraukselle...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PAtu E21
    Bimmer Rookie
    • May 2004
    • 21
    • Lempäälä

    M10 1.8 92mm poraukselle...?

    Koitin käyttää searchia, mutta en oikein löytänyt, että mitä 92mm mäntää olette käyttäny kyseisessä muutoksessa? Kestääkö moista porausta? JM-moottoria olen tekemässä...
    Drive fast, Race hard, die young...
  • Miku
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 2624
    • Kajaani

    #2
    pjp

    eikös ne kulpan mäntiä ole käyttänyt vai osuuko olleenkaan poraukselle.
    TEAM "Peli Menetetty"
    Nyt:
    E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
    E30 320i 2d m20b27 tic project
    E38 728ia
    E46 316i sedan
    Ex:
    3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

    Comment

    • mortimer
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 1079
      • Satulinna kaukomaan

      #3
      kuplan männässä ei riitä "korkeus" 39.6mm. volvo B21:n suihkutusmallin mäntä on 92mm ja korkeudeltaan 46mm (bmw:ssä 46.9mm) eli varmaan lähin mitä löytyy. tosin tuollakaan ei saa puristuksia tarpeeksi.

      i3S -20
      E30M3 slotcar 1:32
      XKE FHC 1971
      Mgb Gt -66
      T6 -19
      E91 -08

      Comment

      • PAtu E21
        Bimmer Rookie
        • May 2004
        • 21
        • Lempäälä

        #4
        Kun olen kuullut että volkkarin mäntiä oltaisiin käytetty... Mites männäntapin laita? Sopiikohan volkkarin tai volvon koneen mäntä suoraan bemarin kankeen? Onhan näitä nyt kai tehty...? :/
        Drive fast, Race hard, die young...

        Comment

        • mortimer
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 1079
          • Satulinna kaukomaan

          #5
          Originally posted by PAtu E21
          Kun olen kuullut että volkkarin mäntiä oltaisiin käytetty... Mites männäntapin laita? Sopiikohan volkkarin tai volvon koneen mäntä suoraan bemarin kankeen? Onhan näitä nyt kai tehty...? :/
          1.8 71mm kammella mäntä (VW 39.6 korkea) jää 7.3mm alle lohkotason ja 2.0 80mm kammella 2.8mm alle.
          1.8 kammella toimii ja pystyy jopa tekemään híeman pattia mäntiin jos käyttää M3-kiertokankia, mäntä tulee 1.7mm lohkosta yli.
          2.0 kammella, 34 korkeilla VW-männillä ja M3-kangilla mäntä nousee lohkosta 0.6mm yli.
          volvon tappi paksumpi 24mm mutta saa sovitettua. volvon männät maksoi 1993 n.400mk/kpl, nykyhinnasta ei mitään hajua.

          i3S -20
          E30M3 slotcar 1:32
          XKE FHC 1971
          Mgb Gt -66
          T6 -19
          E91 -08

          Comment

          • T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

            #6
            ...tuplasekoilu
            Last edited by T3; 07-08-2005, 10:55.
            .

            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

              #7
              ...ei mitään
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              • PAtu E21
                Bimmer Rookie
                • May 2004
                • 21
                • Lempäälä

                #8
                Kyllä tässä varmaan kohta hankitaan 2.0 alakerta ihan suosista ja jätetään noi porautukset muille Kakslitrasen kannellekkin löytyy heti käyttöö kun tyrkkään sen sitte 1.6 koneen päälle joka olis tarkotus sovitella kuplan perään...
                Drive fast, Race hard, die young...

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎