Eli 2003 320d facelift 150hp hankittiin kauppakassiksi.
Pienemissä vaihteessa jaksaa kiertää normaallisesti, mutta sen jälkeen kierokset hyytyvät noin 3200 kohdalla ja menohalut loppuvat melkolailla. Vikakoodi on ahtopaine säätimessä, mutta se on vaihdettu aikaisemman omistajan kautta kuten myös ainakin siitä meneviä alipaineletkut ja myös alhaala olevia ahtopaineletkut.
Elin toivossa että se olisi imusarjan takana oleva ilampaine anturi (mappi) , mutta siihen meni 69€ hukkaan.
Livedata saan sen verran selvää että railpaine on mitä pyydetään. Tienpäälle menee 1500Bar asti kuten myös ahtopaineet, eli 1.5bar ja sitten arvot romahtuvat.
Ahdin on kuittien mukaan vaihdettu 90tkm sitten. ( auto itse 360tkm) ei ääntele mutta imusarjassa on jonkun verran öljyä. Vanha mappi oli aikalailla sotkuinen...mutta kone ei muuten savuta.
Imusarjanläpät ja egr poistettu käytöstä huoltokirjan mukaan...
Ajatuksia?
Pienemissä vaihteessa jaksaa kiertää normaallisesti, mutta sen jälkeen kierokset hyytyvät noin 3200 kohdalla ja menohalut loppuvat melkolailla. Vikakoodi on ahtopaine säätimessä, mutta se on vaihdettu aikaisemman omistajan kautta kuten myös ainakin siitä meneviä alipaineletkut ja myös alhaala olevia ahtopaineletkut.
Elin toivossa että se olisi imusarjan takana oleva ilampaine anturi (mappi) , mutta siihen meni 69€ hukkaan.
Livedata saan sen verran selvää että railpaine on mitä pyydetään. Tienpäälle menee 1500Bar asti kuten myös ahtopaineet, eli 1.5bar ja sitten arvot romahtuvat.
Ahdin on kuittien mukaan vaihdettu 90tkm sitten. ( auto itse 360tkm) ei ääntele mutta imusarjassa on jonkun verran öljyä. Vanha mappi oli aikalailla sotkuinen...mutta kone ei muuten savuta.
Imusarjanläpät ja egr poistettu käytöstä huoltokirjan mukaan...
Ajatuksia?
Comment