Mikähän M43- koneissa saa nuo kiertokangen laakerit menemään? Tuntuu että väistämättä mitä lähemmäks 300tkm mennään. Ryhmissä tulee säännöllisin väliajoin vastaan videoita, missä ihmiset kyselee koneen kolinaa ja ainahan se on nää laakerit.
Itsellä meni kolmospytystä, juuri siitä tasapainotusrattaiden kohdalta. Olisikohan mahdollista että voitelu ei jostain syystä ole niin tehokasta siitä kohtaa?
Jos täällä sattuu olemaan muita, joilta on koneesta porsinut, kertokaashan mistä pytystä teillä meni.
Tähän koneeseen ei enää laakereita vaihdettu. Toinen auto olis odottelemassa jossa alkaa orastamaan sama ongelma. Kaipa siihen olis mahdollista vaihtaa, mutta ei hotsittais, jos menee hetken kuluttua uudestaan. Vai onko nää laakerit ja toleranssit niin paskoja että niitä ei ole suunniteltukaan kestämään tän enempää?
Itsellä meni kolmospytystä, juuri siitä tasapainotusrattaiden kohdalta. Olisikohan mahdollista että voitelu ei jostain syystä ole niin tehokasta siitä kohtaa?
Jos täällä sattuu olemaan muita, joilta on koneesta porsinut, kertokaashan mistä pytystä teillä meni.
Tähän koneeseen ei enää laakereita vaihdettu. Toinen auto olis odottelemassa jossa alkaa orastamaan sama ongelma. Kaipa siihen olis mahdollista vaihtaa, mutta ei hotsittais, jos menee hetken kuluttua uudestaan. Vai onko nää laakerit ja toleranssit niin paskoja että niitä ei ole suunniteltukaan kestämään tän enempää?
Comment