M52 vesipumppu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • himonussija
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2005
    • 392
    • Finland

    #31
    Harvemmin kai noista laakerointi pettää. Tai ainakin vesipumpun aiheuttamat kansiviat johtuvat siitä että vesipumpun akseli alkaa luistaa ja ratas ei pyöri = neste ei kierrä. Jos viitsii pumpun ja termarin vaihtaa 100-150 tkm välein niin no hätä.

    Comment

    • Juggis
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 197
      • Espoo

      #32


      Nonni.

      Eli tollaselta näytti ton oman kinnerin orkkis vesipumppu, kun tossa sain sen vaihdettua

      Vissiin aika kreivin aikaan itekkin suoritin tuon :think Karua....
      F10 535d xdrive msport
      Ex. e91 325xiA
      Ex. e36 328i Coupé

      Comment

      • himonussija
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2005
        • 392
        • Finland

        #33
        Originally posted by Juggis View Post
        http://juggis.1g.fi/kuvat/bimmeri/vesipumppu/

        Nonni.

        Eli tollaselta näytti ton oman kinnerin orkkis vesipumppu, kun tossa sain sen vaihdettua

        Vissiin aika kreivin aikaan itekkin suoritin tuon :think Karua....
        Paljonko tuolla pumpulla oli kilometrejä takana?

        Comment

        • Gonzalez
          BTCF Member
          • Jun 2003
          • 2632
          • Seinäjoki

          #34
          Originally posted by Juggis View Post
          http://juggis.1g.fi/kuvat/bimmeri/vesipumppu/

          Nonni.

          Eli tollaselta näytti ton oman kinnerin orkkis vesipumppu, kun tossa sain sen vaihdettua

          Vissiin aika kreivin aikaan itekkin suoritin tuon :think Karua....
          Metallisiivet ruosteessa ja halki?? Vai onko tuo jotain syylärinpaikkaustöhnää tuo ruskea??

          Aika kreivin aikaan vaihdoit, itelle laitoin kans varmuuden vuoksi pari viikkoa takaperin vaikka edellinen omistaja sanoi vaihtaneensa. Ilmeisesti olikin vaihtanut kun kiilsi kuin uusi mutta nyt saa ainakin ajella rauhallisin mielin kun on tuokin tsekattu.

          Mutta on kyllä karun näköinen pumppu sulla!
          530d GT F07 2010
          325i E30 Cabriolet 1987

          Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

          Comment

          • Kouris
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2005
            • 773

            #35
            Originally posted by Gonzalez View Post
            Metallisiivet ruosteessa ja halki?? Vai onko tuo jotain syylärinpaikkaustöhnää tuo ruskea??

            Aika kreivin aikaan vaihdoit, itelle laitoin kans varmuuden vuoksi pari viikkoa takaperin vaikka edellinen omistaja sanoi vaihtaneensa. Ilmeisesti olikin vaihtanut kun kiilsi kuin uusi mutta nyt saa ainakin ajella rauhallisin mielin kun on tuokin tsekattu.

            Mutta on kyllä karun näköinen pumppu sulla!
            Tuo on just semmone pakeliitti tms siipinen pumppu joka aikanaan murtuu / halkeaa juuri niinkuin kuvassa..

            Comment

            • Gonzalez
              BTCF Member
              • Jun 2003
              • 2632
              • Seinäjoki

              #36
              Originally posted by Kouris View Post
              Tuo on just semmone pakeliitti tms siipinen pumppu joka aikanaan murtuu / halkeaa juuri niinkuin kuvassa..
              No jos tuo on bakeliittia niin se selittää toki värin, näitä taitaa olla sitten pariakin eri muoviseosta kun muistelen että ne jotka oon nähny ois ollu mustia...
              On se kyllä kumma kun tällasissa paikoissa täytyy "säästää" ja vieläpä bemarissa, vähän sama kuin tuo bakeliittinen halkeileva termarikotelo...
              530d GT F07 2010
              325i E30 Cabriolet 1987

              Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

              Comment

              Working...
              X