Ajoin tänään motarilla himaa kohti 140km/h ja kun käännyin rampille moottorijarrutuksella niin kun kierrokset putos 2800 ni ihan ku olis virrat katkaistu rupes nykiin tosi terävästi tasakaasulla 2500-2800 välillä
Ja samalla ilmeni et tyhjäkäynti ei putoo,jäi seilaan 1800-2500 väliin
Pihassa pelti auki ja ihmetteleen ja kone huusi kun joku olis kokoajan pumpannut kaasua
Putoshan se lopulta kun irroitin ilmamassamittarin piuhan niin rupes käymään taas 700krm.Eli mikä on vikana :?: Ilmamassamittari vai joku anturi ja näkeekö testerillä jos se vika ei ole päällä juuri silloin kun on testeri kii :?: Johan tuli juttua :roll:
m50 sekoilee
Collapse
X
-
Tags: None
-
Jos vika poistui ottamalla ilmamassamittari pois pelistä, niin ongelman aiheuttaja on tainnut löytyä :wink:- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
-
Onko orggis ilmanputsari, vai "viritys" malli? Olisiko massamittarin imuilman lämpötila-anturi vetänyt itsensä jäähän? Poistuiko vika auton seistyä hetken sammuksissa? Jos ei, korkkasi moottorijarrutuksessa massamittarin ja imusarjan välinen haitariputki(raju imuvuoto) tai mahdollisesti ilmamäärämittari.
Comment
-
Joo kattoin massamittarin lankaa näytti ihan ehjältä päällepäin :?: Ja ilmanputsarikotelo on vakio ei siis viritysmalli :!: Auto toimii taas suht normaalisti sellaista pientä puputusta ilmenee kun lähtee nostaan tyhjäkäynniltä kierroksia.Ihmetyttää vain mistä se niin paljon ilmaa sai että jaksoi huutaa jopa 2500krm,jollei sit tyhjäkäyntiventtiili pumpannut sinne ilmaa :?: Pystyykö yleismittarilla tutkiin sitä tai siis millaisia vastus arvoja siitä pitäs löytyä :?: :?:
Comment
-
Viälä tyhmä kysymys aiheeseen liittyen näkyi olevan siemensin massamittari ja kotelossa olevista bokseista toinen,toinen oli boschin eli voiko pirssiä viedä boschin testeriin vai onko merkkihuolto ainoo vaihtoehto :?:
Comment
-
Comment