Kertoisiko joku käykö m20b20 kansi suoraa m20b25 lohkolle vai tarviiko palotilaa suurentaa,2.5l alakerrassa männissä on korkea laki/kupu.Jos tarvii avartaa,niin kummastako männistä vaiko kannesta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
sopiiko kansi
Collapse
X
-
tiukalta se välyys jää silmämääräsesti tutkittuna en ole mitannu mutta jos sopii ilman muutoksia niin hyvä,koska minun kaksilitrasesta koneesta katkesi öljypumpun akseli,ja ajattelin samalla vaihtaa alakerran 2.5l .Kansi on kunnostettu jo viime keväänä joten asennan sen. Nouseeko puristus suhde suuremmaksi kuin alkuperäsellä 2.5 kannella?
Comment
-
-
joo mulla on nyt lohko kotona ja kaverilla on sorvaamo.voiko 2.5 männistä sorvaa laki pois riittääkö aine? Asiantuntiat jelppikää!Last edited by vesa suominen; 28-08-2005, 21:06.
Comment
-
-
Originally posted by vpernuei muutes sovi..männät ottaa kantee kiinni..ite otin kaverin kannest tavaraa pois et sopi..“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
kyl luulis et niist voi sen tarvittavan määrän sorvata..ei sit kannata ottaa yhtää enempää ku se pakolliin ettei puristukset turhaa tipu..mut kertokoot joku tarkemmin sen sorvattavan määrän ku itellää ei oo kyseisest koneest sen kummemmin tietoo..muistaakseni kaveril koitti sit kantta sillon ku se oli vakio ja kone kyl lähti käymää mut männät otti just sen verran kantee et naputus kuulu ja jälet jätti..en tiiä oliko kantta alunperin laskettu yhtää..Last edited by vpernu; 28-08-2005, 21:07.
Comment
-
-
Alkuperäiseen kysymykseen: Ei sovi sellaisenaan. Kannesta varmaan helpompi ottaa tavaraa veks. Vinku laulamaan ja sillä siisti. Jos meinaa mäntiä sorvata, pitää koko kone purkaa ja sitten menee uudet laakerit, hoonaus--->uudet männänrenkaat jne. Kun ottaa kannesta veks, niin menee vain uus kansipahvi, pultit ja jotain pientä.
Sitten tietty on melkein sama, jos aikoo tehdä täydellisen remontin.
Männän ja kannen väliin pitäisi jäädä vahintään 0,7mm väliä. Mäntä kuitenkin keinahtaa yläasennossaan, kanki venyy ja muuta semmosta. Ettei vaan käy hassusti.
Mutta loppupelissähän omistaja itse päättää mitä tekee.
Männissä riittää materiaalia reilusti sorvata veks.
Ota heti niinpaljon, että voit samalla asentaa kuningaskampiakselin, eli 2,3:n akselin. Saat siihen koneeseen vähän oikeanlaista luonnettakin samalla. Tarkoittaa sitä alakierrosvääntöä. Tilavuuskin kasvaa siinä samalla 2552ccm:iin.Last edited by T3; 28-08-2005, 21:38..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment