Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20b25 kansiremontti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • J. Kuusisto
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 860
    • Kauhajoki, Etelä-Pohjanmaa

    m20b25 kansiremontti

    torstaina olis tarkoitus aukaista kansi ja selvittää raksutuksen syy ja veden ja öljyn katoaminen..
    raksutus johtuu ilmeisesti nokka-akselin kulumisesta ja öljy näyttäisi vuotavan kannen välistä, pakosarjan puolelta ykköspytyn kohdasta..

    nyt kysynkin että mikä on paras / järkevin (halvin) ratkaisu nokka-akselin suhteen?

    lisäteho olisi tietysti tervetullutta, mutta mitään sikanokkaa en ajatellut laittaa koska turbotus kiiltelee yhä silmissä.. nyt tarttisin jotain järkeviä neuvoja.. kiitoksia!
    e21 320 -79 (M50B25 Turbo)
    e28 M535i -85

  • Cee.Koo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 354
    • Twilight zone

    #2
    Laita uusi vakionokka ja uudet keinut.
    Esim. 272 tai 284/272 nokkien ero vakioon on minimaalinen ja alavääntö huononee.
    Laita sitten myöhemmin se solmu putkeen niin saat tehoakin.
    With jap crap, life sucks and then you die

    Comment

    • J. Kuusisto
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2003
      • 860
      • Kauhajoki, Etelä-Pohjanmaa

      #3
      kiitoksia, näin täytyy tehdä sitten..
      e21 320 -79 (M50B25 Turbo)
      e28 M535i -85

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎