torstaina olis tarkoitus aukaista kansi ja selvittää raksutuksen syy ja veden ja öljyn katoaminen..
raksutus johtuu ilmeisesti nokka-akselin kulumisesta ja öljy näyttäisi vuotavan kannen välistä, pakosarjan puolelta ykköspytyn kohdasta..
nyt kysynkin että mikä on paras / järkevin (halvin) ratkaisu nokka-akselin suhteen?
lisäteho olisi tietysti tervetullutta, mutta mitään sikanokkaa en ajatellut laittaa koska turbotus kiiltelee yhä silmissä.. nyt tarttisin jotain järkeviä neuvoja.. kiitoksia!
raksutus johtuu ilmeisesti nokka-akselin kulumisesta ja öljy näyttäisi vuotavan kannen välistä, pakosarjan puolelta ykköspytyn kohdasta..
nyt kysynkin että mikä on paras / järkevin (halvin) ratkaisu nokka-akselin suhteen?
lisäteho olisi tietysti tervetullutta, mutta mitään sikanokkaa en ajatellut laittaa koska turbotus kiiltelee yhä silmissä.. nyt tarttisin jotain järkeviä neuvoja.. kiitoksia!
Comment