Announcement

Collapse
No announcement yet.

N54 tärinä & värinä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

Originally posted by JamppaZ154 View Post
    Öljyt vastikään vaihdettu, eikä näyttänyt suodattimessa eikä pohjassa olevan mitään ylimääräistä. Saattaapi olla juurikin käynyt tuo hydrolock..

Täytyy INPA:lla vielä tutkia tilannetta, kun saan jostain käyttööni.
    Tuo hydrolock voi käydä helposti kovalla vesisateella tai sitten kun suutin vuotaa. Vuotava suutin ei ole mikään harvinaisuus näissä. Toki harvoin se hydrolockkia aiheuttaa, tosin itse olen senkin nähnyt.
    e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• mikaell
      BTCF Member
      • Jul 2017
      • 422
      • Kla

Onko sulla MHD/JB4 käytössä?
      Ota logia ja laita tänne siitä nyt näkee aika hyvin moottorin sielun elämää ja mahdollisesti missä mättää.
      BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
      ✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
      p. 040 166 7576 / Whatsapp

Comment

• JamppaZ154
        Newbiemmer
        • Oct 2019
        • 19
        • Lappeenranta

Originally posted by HTK12 View Post
        Tuo hydrolock voi käydä helposti kovalla vesisateella tai sitten kun suutin vuotaa. Vuotava suutin ei ole mikään harvinaisuus näissä. Toki harvoin se hydrolockkia aiheuttaa, tosin itse olen senkin nähnyt.
        Vettä tuo laitos ei ole minun aikanani paljon nähnyt (muulloin kuin pestessä), mutta vanhat suuttimet vuosivat kyllä melko runsaasti.
        Huomasi mm. siten, että kylmä- sekä kuumakäynnistys olivat ihan ok, mutta muutaman tunnin seistessään ja ollessaan vielä jotenkuten lämmin, niin oli välillä todella tukkoista startatessa.

Comment

• JamppaZ154
          Newbiemmer
          • Oct 2019
          • 19
          • Lappeenranta

Originally posted by mikaell View Post
          Onko sulla MHD/JB4 käytössä?
          Ota logia ja laita tänne siitä nyt näkee aika hyvin moottorin sielun elämää ja mahdollisesti missä mättää.
          Toki molemmat kyllä löytyy, MHD:lla minulla ei tosin ole lisenssiä login ottamista varten vielä (vain flasher module löytyy atm), mutta tarpeen vaatiessa voin hommata.
          JB4:lla saan siis kyllä otettua ja mahdollisesti ensi viikolla jo enemmän logeja jos pääsen autolle, nyt löytyi vain tuo yksi kylmäkäynnistyksestä otettu puhelimesta:

https://datazap.me/u/jamppaz154/cold...log=0&data=1-4

Tyhjäkäynti tarkoituksella nostettu 1k, kovan vauhtiksen takia.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎