Eli auto toimii ihan hyvin ja normaalisti ajettaessa suht hiljaa. Turbo nappaa kiinni vähän 3krpm jälkeen. Tosin kone alkaa "röpöttää" jo 4krpm:n jälkeen.
Vika on jo (luultavasti) paikallistettu: suuttimet. Koneessa on boschin 0280 150 152 suuttimet (240cc) eli alkaa mehu loppumaan, kun kunnolla päästää menemään. Ennenkuin kone alkaa röpöttää, niin tehoa on hurjasti, mutta heti röpötyksen alkaessa kiihtyvyys laskee paljon, mutta kiihtyy rajottimelle asti tarvittaessa (tasan kerran koittanu, en halua tuoa aikaan).
Helpoin tapa korjata ongelma olis asentaa tilalle (vähintään) 350cc suuttimet, 380/390 olis ihan hyvät. Tehotavoitteena on 350hp, kunhan kone saadaan käymään kunnolla, ja penkissä säädettyä. Turbona on Schwitzer S2B. Mikäli joku epäilee muuta vikaa, kuin bensansaanti, otan ehdotuksia vastaan.
Jotkut sanoo, että noilla 240cc suuttimilla pitäisi päästä tuonne 350hp asti, mutta itse epäilen. Ajattelin, että olisko noiden suuttimien virtausta mahdollisuus muuttaa esim jännitettä nostamalla? Mikäli on, niin miten homma käytännössä voisi tapahtua? (Ja tämäkin vain siksi, että nuo suuttimet maksaa maltaita..) Tai mikäli jollain olisi nurkissa halvalla 6kpl 350-400cc suuttimia, niin ostaisin mielelläni ne pois.
Vika on jo (luultavasti) paikallistettu: suuttimet. Koneessa on boschin 0280 150 152 suuttimet (240cc) eli alkaa mehu loppumaan, kun kunnolla päästää menemään. Ennenkuin kone alkaa röpöttää, niin tehoa on hurjasti, mutta heti röpötyksen alkaessa kiihtyvyys laskee paljon, mutta kiihtyy rajottimelle asti tarvittaessa (tasan kerran koittanu, en halua tuoa aikaan).
Helpoin tapa korjata ongelma olis asentaa tilalle (vähintään) 350cc suuttimet, 380/390 olis ihan hyvät. Tehotavoitteena on 350hp, kunhan kone saadaan käymään kunnolla, ja penkissä säädettyä. Turbona on Schwitzer S2B. Mikäli joku epäilee muuta vikaa, kuin bensansaanti, otan ehdotuksia vastaan.
Jotkut sanoo, että noilla 240cc suuttimilla pitäisi päästä tuonne 350hp asti, mutta itse epäilen. Ajattelin, että olisko noiden suuttimien virtausta mahdollisuus muuttaa esim jännitettä nostamalla? Mikäli on, niin miten homma käytännössä voisi tapahtua? (Ja tämäkin vain siksi, että nuo suuttimet maksaa maltaita..) Tai mikäli jollain olisi nurkissa halvalla 6kpl 350-400cc suuttimia, niin ostaisin mielelläni ne pois.
Comment