Jep. Jos sinulla nyt ei ole aikomusta säätää lisää löpöä ja syttyä kohdilleen niin vakiokansipahvi väliin ja pienemmät paineet. Jos laitat jonkun kammopitävän tiivisteen niin seuraus on joko palanut mäntä tai vastaavaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kansipahvi/kansiongelma 325i ticin kanssa.. muut viat korjattu..
Collapse
X
-
Juu, tosiaan olis tarkotus laittaa 2mm kupari"pahvi" tilalle. Vakiopahvia noin millin paksumpi, niin saadaan puristussuhteitakin vähän pienemmiksi (vähän sellanen kutina, et noilla suhteilla ei kilon ahtoja kestä ikinä) Taitaa olla lähes vakiopuristussuhteet.. Eli paksumpi pahvi tilalle, ahdot jonnekin 0,8 tietämille, ja sytkä ja bensansyöttö kohdilleen. Nyt on vaan yks pikku juttu.. Toimiiko kuparitiivisteen laittaminen ihan niin, että ensin tiiviste sylinterien päälle, tohottimella tiiviste kuumaksi, ja sitte kansi päälle ja kireeseen? Vai pitääkö kuparitiivisteen kanssa olla jotain liekkirengashommia? Kysyn siksi, ku aika moni tuntuu puhuvan eritavalla, mitä oon kuunnellu..Los Automobilos:
E36 Touring 328i Msport man.
+
Volkswagen FT Bonito, coupe.
+
Ford Escort MK1. M60B40 6v man.
Comment
-
-
No ei tosiaan millään kosaani virityksellä onnistu.Menee kieroon kun hullun kulli.Uuniin 482 astetta muutaman kerran löijaat, 10-15 min annat jäähtyä rauhassa toistojen välissä.Sitten vht tai hts kupari liimaa molemmille puolille.Kiristys momentit asia erikseen käyttääkö pinnapultteja vai normi.Näissä hommissa jälkikiristys tärkeetä.Vakio tiivisteellä pääsee helpommalla,sytty kohdilleen vaikka msd ignitionilla ei ole kallis.
Comment
-
-
Seelvä, hyvä etten mennyt lämmitteleen kosaanilla sitte Tosin nyt on tilauksessa vakiopahvi ja uudet pultit.. Konekin on jo revitty melkein auki. Perkeleellinen homma tuntuu olevan tollasen turbokoneen kannen irroittamisessaLos Automobilos:
E36 Touring 328i Msport man.
+
Volkswagen FT Bonito, coupe.
+
Ford Escort MK1. M60B40 6v man.
Comment
-
-
Voitolla ollaan!! Nyt sain vihdoin pahvin purettua esille, ja huokasin syvään, kun huomasin pahvin olevan entinen, kansi on säilynyt halkeamitta Samalla kun vehkeen avasin, niin huomasin ilokseni, että myyjä ei puhunut sontaa. Venttiilit ja paljon muuta oli vaihdettu uusiin kannesta. Lisäksi männät oli koneistettu (luulin niiden olleen koskemattomat) Eli siis vihdoin taas elämä hymyilee tämän projektin kanssaLast edited by Tounela; 12-04-2008, 10:53.Los Automobilos:
E36 Touring 328i Msport man.
+
Volkswagen FT Bonito, coupe.
+
Ford Escort MK1. M60B40 6v man.
Comment
-
-
jahas, sulla näyttää olleen konetiiviste lindgrenin tekemä tiiviste kuparisilla liekkirenkailla, tuohan ei taida olla ku 1,4mm paksu, itelläki oli yks tuommonen kerran. saattaa mennä vakiotiiviste vielä herkemmin ku tuo, jos et säädöille tee mitään, pitäs nimittäin olla aavistuksen kestävämpi tuon tiivisteen.-E30 325i M-TechII Turbo
-E39 528iA M-Sport
-E46 330i Cabriolet M-Sport Individual
Comment
-
-
Aijaa, selvä. Paljonpa sait selville tollasesta kuvasta Säädöt tosiaan laitetaan kohdilleen, kunhan saan koneen taas käymään, ja paineet pitäis pitää siellä 0,6 tuntumassa, missä ennenkin oli.. tuli muuten mieleeni, että tuohon tuhoon saattaa liittyä sekin, että tapahtumahetkellä tankissa oli 95 bensaa.. Eikös se ysivitosella nakuta paljon herkemmin??Los Automobilos:
E36 Touring 328i Msport man.
+
Volkswagen FT Bonito, coupe.
+
Ford Escort MK1. M60B40 6v man.
Comment
-
-
Tuollaset männät on mullakin paikoillaan, osaako joku analysoida mitkä männät siis ovat? http://www.bmworg.ru/img/engine/m20b25_porshen.jpgLos Automobilos:
E36 Touring 328i Msport man.
+
Volkswagen FT Bonito, coupe.
+
Ford Escort MK1. M60B40 6v man.
Comment
-
-
Ei noita mun mielestä ole koneistettu? Eli tuosta voi tuon patin ottaa huoletta pois, varmaan yhdellä pykälällä laskee puristuksia.
Mikä kone tuo alkujaan on ollut? Eikö tätä 325i:tä ole ollut kahdella puristuksella, kat = 8.8 ja ei kat 9.7? Eli jos tässä on ollut tuo korkeampipuristuksinen ja vielä tuommoinen matalampi kansipahvi, niin aika korkeat puristukset tässä on voinut olla.// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
-
Jos on siis juuri nuo männät, kyseessä on 9,7 puristeinen kone alunperin. e30.de:stä löytyi tälläinen sivu missä kerrotaan vähän eri männistä, alempaa löytyy tuo sama kuvakin: http://wp1016621.wp027.webpack.hoste.../m20seite5.htmDucati 998 -02 //
Comment
-
-
Niin siis minkä patin? Mäntä on muuten tasainen, mutta siinä on KUOPPA männässä, ja lisäks noi venttiilienkolot.. Hain jokatapauksessa nyt autoon victor reinzin 1,75mm paksun kansinahan, niitähän joku täällä oli kehunut? Eikä mulla ole tarkoitus enää alkaa urheilemaan tuon auton kanssa, ahdot saa olla ja pysyä 0.6, koska sitä kesti hienosti. Auto menee jokatapauksessa ihan pian myyntiin.. *wink
Edittiä: Mistä muuten tiedät, että on juuri tuo korkeapuristeisempi, kun matalapuristeisemmassakin on samanlaiset männät..?Last edited by Tounela; 27-09-2005, 13:43.Los Automobilos:
E36 Touring 328i Msport man.
+
Volkswagen FT Bonito, coupe.
+
Ford Escort MK1. M60B40 6v man.
Comment
-
-
Itse en ainakaan erottanut tuossa linkissä olevista kuvista mitään eroa tuolla matalapuristeisen ja korkeapuristeisen koneen männillä Kuvat on ihan perseestä, kun otettu eri kuvakulmista. Ei pysty vertaamaan.
Mutta tuolla sivuilla sanotaan, että 325i ilman kattia olevan koneen korkeampi puristussuhde saavutetaan vain ja ainoastaan männän tason muotoa muokkaamalla. Eli eri männät. Ja siihen sitten vielä lisätään, että katillisen version männät on enempi optimoitu painon mukaan, joten sitä materiaalia ei olisi seinämissä niin paksusti. Lisämainintana, että sen takia näitä matalapuristemäntiä tykätään käyttää virittelyssä.
Mutta siis tuo männän laen muotoilu on kummassakin tapauksessa sama.
Ja patillahan tarkoitetaan tuota männän lieriömuodon yläpuolista osaa. Siis se patti siinä.// If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //
Comment
-
Comment